tiistai 10. toukokuuta 2011

heimoi ! äää mulla on varmaa miljoona koulujuttuu, mitä pitäs väsätä nytte täs lähiaikoina ja kohta tulee viel koeviikko.... huomiseks pitäs tehä pari enkun juduu ja enhä mä oo saanu viel mitää aikaseks ku tämmöne lusmu oon. :-D ja nytte vasta sitte tajusin että mullaha on joku iha eri ohjelmaki tai toi word juttu, millä ne jutskat pitäs väsätä. eiku sitte latailemaa uutta ! sitte vielä askarruttaa, että mikähä mulle on tullu ku mä nykyää vaa syön ja syön ja syön.. oikeesti mulla on nykyää koko ajan nälkä. :-D vielä ku ei pääse nyt kunnolla urheilee ton leiman takia, nii kesäkunto here i come... onneksi kumminki jotai hyvääki nimittäi toi aurinko !! oon ootellu sitä niii pitkää ja rusketuski on tosi tervettullut ! ja enää semmone pari viikkoo plus koeviikko ni sitte alkaa olla ykkönen aika purkissa !! ahhhhhh

löysimpä keskustasta uuden korun meikälle :--)) tänks hei kene se onkaa !



mun monsterin pirikello vörkkaaa !





2 kommenttia:

  1. tshihih riina oot ihanainen:)

    ps. tsekkaa mun blogi, jos haluut! löytyy mun tieeedoist;>

    VastaaPoista
  2. ihana hanskuli:--)))<3 mäpä tsekkaan !

    VastaaPoista