torstai 30. kesäkuuta 2011

helsinkiiin mä kaipaan niiin

heya again !! eilenä oltii siis helsingissä ja oliha sielä hauskaa ! meitä läkskii vaa mä riia ja mazaaa vaikka piti ekaks lähteä 5, mutta kyl me pärjättiin. tultii jossaki ehkä 5 aikaa helsinkii (tai jotai sinne päin) ja eihä siinä kaupoilla kerenny käymää ku piti jo alotella ! sielä ompussa juotii parit ja lähettii kaivopuistoo istuilee ja iina ja sonjaha oli meitä vastassa nii ilosina... :-D hehe ! ja siitä sit mentii kaivoo ja sielä oltii loppuilta. oli kyl hauskaa, oli nii hyvä ilmaki vielä ! tänää sit oon vaa hengaillu ja nähny kavereitaa. huomenna olis suunnitelmissa lähtö helsinkii takasi ! nyt ihan shoppailemaan. :-) toivottavasti löytyy jotaki kivaa !


025

023

037

064

056

happy cat vielä ilosena...
096

105

123

...ei enää niin ilosena
128

miks mä oon aina sentteri pystyssä.....
083

058

7 kommenttia:

  1. Ahh Helsinkii<3 Voin kertoo sille huomen terQi ;);) :O

    VastaaPoista
  2. noniii ihana<3 jeeee paitsi hölmö mäki käväsin tänää sielä :-D ehheheee !

    VastaaPoista
  3. Hitsii tykkään sun blogista liikaa! Jaksan tosi harvoin kommentoida blogeihin mutta sulle on pakkoo:) Ja hahah hassuu nähä tuttu naama täällä! Mistä tunnet sonjan?:-)

    VastaaPoista
  4. ooi heta ihana kommentti !!! awww piristi paljon :) kiitos heei !! <3 no siis tunnetaa ton iinan kautta ja jotain juteltuu vappuna rukalla ja nyt oltii yhes juhlimassa tuol helsingis :-)

    VastaaPoista
  5. MISTÄ TOI KUKKAMEKKO ON TIIÄKS:-)

    VastaaPoista
  6. ööö nyt on paha hmm..... emmä kyl muista mistä se oli :/

    VastaaPoista