maanantai 27. kesäkuuta 2011

kaikennäköstä

heyaaa ! mulla on nyt jonkuuu verran suunnitelmia tälle viikolle. huomenna ollaa menos mamin kans mökille ja sitte keskiviikkona tyttöjen kans helsinkii ! viel pari mutkaa matkas, ku muutama peru ku pitäs saada auto täytee bensojen ja hotskun takii, mut toivotaa et asiat järjestyis...eiks niil yleensä oo tapana järjestyä ? eilenä näin oonaaa, joka oli super kivaa !! en ollu nähny sitä ikuisuuksii ja nyt viimein ! ja sillä oli fisu, ni pääs vähä testailee sitä. :-) jee ! mä haluun kans fisun. sitte tänää käytii riian kans kruisailee ja vähä kuvailee. seki osti just tänää uuen zoomiputken ! olin myös nooran kans kahvilla ja käytii myös vertsussa, mistä mä löysin kauan himotut nahkashortsit sekä sellasen kukkapitsipaita, minkä kans meinasin ostaa sillo ku niit tuli kauppoihin, onneks venailin ! mut ne shortsit on vähän isot, mut ehkä niit pystyy käyttää......täs kumminki kuvia oonan kans !!

IMG_5841

IMG_5907

IMG_5848

IMG_5821

IMG_5851

IMG_5939

IMG_5979

IMG_6043

IMG_5925

IMG_5982

IMG_5799


ja tollasen mekon löysin torstain kotkasta hennesistä, ja viel noi halvalla !! totaki oon katellu joskus aikasemmin....

181

7 kommenttia:

  1. pilkkusukkikset vaan jaksaa aina näyttää niin hyviltä :-)

    VastaaPoista
  2. nii totta, samaa mieltä !! :) vaikka olis reikiäki !

    VastaaPoista
  3. iiihana toi mekko! :D oon ite haikaillu tollasen sinisen perään jo pitkään, en vaan oo viel ostanu :D

    Luna

    VastaaPoista
  4. anna hehee :--) kiitos sulle !! :)'

    jooo luna mäki kattelin tollasta sinistä ekaks ! mustaki se on sulonen ! :-)

    VastaaPoista
  5. hehehe siee ooot !! ihana irppa :-)

    VastaaPoista