lauantai 23. heinäkuuta 2011

helouu ! mulla ei oo oikei mitää freshei kuvia tai mitää ihmeellistä asiaaka, mut piti nyt tulla näyttää elonmerkkei ku viime postauksestaki jo semi pitkä aika. :-) viime päivät kulunu suht kuumis oloissa aitaa maalaillen ja hengaillen. tänää käytii isoveljen kans kattoo itä-länttä eli siis pesistää ja pitihä mennä istumaa just siihe mihi aurinko paisto suoraa koko pelin ajan.. huhuh ! huomena olis suunnitelmis mennä millan läksiäisii & synttäreille ja eiköhä kamera roiku megessä ni sieltä sit varmaa jotai kuvia ! neiti lähtee kohta vuodeksi jenkkeihin...terrrve ! kelpais varmaa sullekki. =)


023-1

tätä tein tänää ! litra jäävettä ja toi pussukka...
031

...and it's ready to drink !
036

tässä viel muutama kuva musta vuos sitte ja melkei samaa aikaa tänä vuona. =D

5.5.2010 ja  12.4.2011
naama 040

viime vuoden päättärit ja tän vuoden !
päättärit 097

9 kommenttia:

  1. herrajumala ku oot ruskettunu, kivat rajat !
    ja mä kans just kattelin tossa et oon ihan sikana ulkonäöltä muuttunu viimevuodesta, hävettää melkei se milt näytin vuos sitte :-D

    VastaaPoista
  2. ihauuuuna riina♥ tänäää bailando;)

    VastaaPoista
  3. ja tuo rusketus, KIVA! haluanhaluan :--)

    _E

    VastaaPoista
  4. voutsivou miten sun hiukset on kasvanu vuodessa paljo:) mul ehkä viis millii.......
    Rusketus isolla ärrällä! :oooo uuuu;)
    ja viel ps. ekan kuvan sortsit h&m :----) oisin NIIN halunnu, mut ei enää kokoo ollu:(

    VastaaPoista
  5. lotta- hehe siihe mallii mä oon yrittänykki ottaa aakkee et parast olis olla kunnon rajat ! :-D nonii, on se hassuu mite ihminen muuttuu vuodessa =D

    milla- siee olet ihana<3 jejee niimpä !! ;)

    epa- noo emmie ees NIIN ruskee oo mut siihe nähe kuin valkonen mä oon talvel ni :-D

    hanna- nii ne on kasvanu kyl aika paljo ! no pieni rusketus =) voi ettää, eiks kokoi oo nettissäkää !! :(

    VastaaPoista
  6. sun blogis on niin kiva, tosi kiinnostavii juttuja ja hienoja kuvia (: jatka ehdottomasti samaan malliin !

    leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. ouu derya kiitos hirveesti !! :--)

    VastaaPoista