tiistai 5. heinäkuuta 2011

it's more about the journey than the destination

anteeksii, en jaksanu vieläkä tehä minä postausta, teen sen johoki hyvään väliin sitte...käytii tänää nennen kans valkoslammel tuol valkealas ja sieltä tulee parit kuvatki ! se oli kyl aika kiva paikka, varsinki joskus lämpösel ilmal, nyt se oli lähinnä pelottava. :O huomen ollaa maijun kans menos käymää lahessa ! ja tänää päätin kans et vois lähtä käymää summer upis, ekaks piti mennä tuuraa kaverii töihin sillo, mut ei tarvikkaa. onks monet menossa sinne ? :-)

oijoi, kattelin muuten aikasemmin jotain surffileffaa, aahh ! oon aina halunnu kokeilla surfausta !! kyllä jonain päivänä !

sit kans toi mun banneri......joo en sano mitää. :-D haluisin tehä uuden, mutten tiiä millasen. onko ehotuksia ?! mä en ees osaa tehä niitä. oon iha onneton noitten bannereitten ja ton ulkomuodon asetuksien ja melkei kaiken muunki tähä blogii liittyvien aivoja tarvivien juttujen kanssa... =D

214

007

081

052

006

168

143

187

kössi kössikkä alias kössi kenguru ! tuituiii sitä !
221

011

mä en saanu otettuu niistä kahesta muusta uuesta paidasta kunnollista kuvaa, ja ei tostaka tullu mikää tosi hyvä... mut siis kumminkii, toi on volcomin tollai 3/4 hihanen paita dropinista ja tais maksaa jotai öö 24.90 tai jotai sinne päin. :-D

5 kommenttia: