maanantai 4. heinäkuuta 2011

vois tehdä yhden toisen laulunki, siitä kuinka kuollut on mun kaupunki

aa helouu työ !! olin jo kirjottelees "minä" postausta mut emmä sitte jaksanukka, voisin tehä semmosen ehkä sitte seuraavaks. haha taas tuli eilenä todettuu että kui leimi tää kouvola on....... niiku raappanaa lainaten tos otsikos. :-D hengailtii vaa koko ilta tuol keskustassa ja nähtii samat amis autot vetämäs assanmunkkii ainaki 25 kertaa....oikeesti ei mitää tekemistä tuol keskustas, ellei sitte kahville niiku me aina. :D ja käytii me eilenä kyl käyskilläki, ja no oliha sielä jonku verran ihmisiä... tänää alotin mun maalausprojektin, eli maalaan meijä ulkokalusteita ja plus liian pitkän aidan... alko jo valmiiks vituttamaa enne ku pääsin ees maalaamise tuohuu, vaikka eihä toi ees paha homma. :-D vissii oon jo unohtanu mite tehä töitä.. noo rahan kiille silmissä jaksan varmana maalailla !
NIII ja mun piti esitellä täälä noi muutamat paidat mitä ostin perjantain helsingistä, mut kuvista tuli tosi huonoi ni vois sitte ehkäpä seuraavassa....

023

029

121

020

133

105

ää onpa tylsiä kuvia.............

3 kommenttia:

  1. Hahahhaa ihanaa huomenna kouvolaan<3

    VastaaPoista
  2. ei oo tylsiä kuvia! ihana toi mekko ja asu muutenki, kiva kampaus tossa tokavikassa, oot nätti :-)

    VastaaPoista
  3. heta, tuuutko tännee !! tuu moikkaa ! :O

    voi anonyymi ihana, iiiso kiitos !! :--))

    VastaaPoista