maanantai 29. elokuuta 2011

hookup

elikkää oltii sunnuntaina maijun ja alexin kanssa hookupissa kattoos proskatee ja oli kyl hauskaa ! voiku ite osais skeitata....oon aina halunnu oppii skeittaamaa. on mulla oma skede ja viimekesänä mä kävinki vähä rullailemas ja tossa meijä pihatiellä vähä testailin, mutta siihe se sitte jäi. siihe ku tarvis nii hyvät hermot ja vieläku näi vanhana sitä alkais treenaa. :-D mut siis oli tosi hauskaa ja kans mahtii nähä niitä kaikkii huippuskeittareita, nähä mite ne vähät välitti kaatuumisista ja nous vaa äkkiä ylös hymy huulilla. :-D

097

090

080

096

DSC03346

102

löysin mä sieltä tämmösen sk8mafian paidanki :)
004

tultii sitte aika surkeina takasi kouvolaan. joteki aina ketuttaa tulla tänne takasi. :-D olis niin tehny mieli jäädä helsinkii..... mutta asiasta toiseen, olin tänää pitkästä aikaa zumbassa. siitä se treenausmotivaatio sitte nouski !! torstaina mennää kokeilee uutta hot joogaa. kuulostaa ainaki hyvältä ! ps. vanhojenristeilyki taitaa olla reilassa jeeeaaaa

pps.  nyt noissa kuvissa näkyy ne mun uudet sammarihousut weekdaysta !

2 kommenttia:

  1. joo toi tunne ku palaa takas kvl.. :D mut hyvii kuvia ja kivat vaatteet sinul ! itekki olin tuol mut eri päivänä, rentoo oli :)

    VastaaPoista
  2. joooo kamala tunne..... :D noni naais !! ja kiitoksia hei :--) !

    VastaaPoista