keskiviikko 10. elokuuta 2011

huuda, kun tarvit mua

jehou ! mulla ei oo vielä koulukirjoja ja koulu alkaa öö... huomena ? nooo kerkeehän sitä....tuntuu et hullun nopeesti menny kesä, et ennenku se ees tuli ni sitä ootti iha hulluna ja nyt se on jo ohi. :-D mut onha kesän aikana kyl ehtiny tapahtuukki yhtä sun toista. asiasta toiseen, mä löysin tänää mun vanhojenpuvun !! ja ja äitin kans käytii täs yks pv vähän kaupoilla ni se osti mulle ton pontson(entiedämitenkirjotetaa)ja uuden laukun ja sortsit, niistä sitte varmaa myöhemmi kuvia ! ja tänää sitte sain kans adidaksen perus verkkatakin semmosen mustakultasen. :-) JA kans noi vaaleet housut on uudet, ostin eilen hennesiltä 10 e !

ps. on kai ihan jees vaihtaa tanssitreenit kebuun... sounds much better ?

tässä vähä sniik piikkiä mun mekosta. :-) tai ton värinen se suunnillee on !
008

208

167

102

084

168

103

180

14 kommenttia:

  1. heh kiitos se on ton mun kaverin ! :p

    VastaaPoista
  2. oj kiitos söpöliini, ja niin myöskin sulla<3
    love

    VastaaPoista
  3. Mistä noi sun housut on?:)

    VastaaPoista
  4. varastan sun vaatekaapin sisällön C;

    -E

    VastaaPoista
  5. ihania kuvia taas kerran ! <3 =)

    VastaaPoista
  6. mistä toi poncho on? super hieno!! ihana blogi muutenki ,tykkäään!:)

    VastaaPoista
  7. voooi kiitoskiitos, ja kiva jos tykkäät :) ! se on kappaalista tai mikä se onkaa :-D

    VastaaPoista
  8. Sovitin tuota ponchoa just muutama päivä sitten. Se jäi kaupanhyllylle mutta nyt iski taas himo, pakko siis hakea se :p

    http://larakoo.blogspot.com

    VastaaPoista
  9. laura hae ihmeessä, mä oon iha rakastunu siihen !! :)

    VastaaPoista