perjantai 26. elokuuta 2011

seepiaa

016

044

056

tossa parit seepiakuvat vaihtelun vuoksi. :-) toi paita on muuten uusi, tai viikko sit ostin sen ennen helsinkiin menoa lindexistä. mä tykkään tosta mallista, ku tossa on tollaset lepakkohihat tai tollaset mikskä niit sanotaakaa. =D jeaa, sunnuntain ois taas matka kohti helsinkiä, hookuppia. eli sielä on skeittikisat ja sunnuntain on proskatee jota mennää kattelemaa. :) eiköhä sieläki roiku kamera megessä, ni jotai matkuu heitän sit tännekki !

8 kommenttia:

  1. ihana toi paita! ja sinä senki tukkajumala :)

    VastaaPoista
  2. haha ihana ritaa :DD kiitos söpö !!

    VastaaPoista
  3. kerrotko tietämättömille vasta alkajille, että miten toi "follow this blog with bloglovin" hässäkän saa tuoho blogin reunalle?! :)meillä on blogi siellä, mut lähinnä tuota kuvaa ja tekstiä meinattii? :)

    VastaaPoista
  4. hei apuaaa mistähä sen sai :--D emmä oikeee muista !! tai mee sinne bloglovinii ja sit sielt vissii käyttäjätila vai mikä onkaa ja sit siel on se joku widgetit ni oiskoha sielt jostai ? ehkä :D

    VastaaPoista
  5. mulle toi paituli sit ku kyllästyt ;---)

    VastaaPoista
  6. hei itseasias mä oon jo kyllästyny........ :-DD

    VastaaPoista
  7. OIKEESTI! :) paljol myyt :;-----))

    VastaaPoista
  8. hehe kyl mä vähän jooo =D pitää vähän katella, tai kyl mä sitä vielä varmaa ehkä käytän =D mut mä ilmottelen sulle jos ja kun haluun luopuu siitä ;D

    VastaaPoista