lauantai 15. lokakuuta 2011

haaste

ohjeet:

1. kiittää tunnustuksen antajaa.
2.antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3.ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4.kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.

104

1. ku mä synnyin, ni ensinäkemältä mua luultiin pojaksi ja näytin kuulemma joltain e.t:ltä... :-D

2. mä oon aina halunnu mennä afrikkaa auttamaa niitä pikkulapsia

3. haaveena ois kans lähtä jonnekkin balille tai australiaa tai jonnekkin opettelemaan surfausta ja nauttimaan

4. rakastan vaatteita ja tykkään niiden yhdistelystä ja keksiä aina uusia yhditelmiä. :-D en tykkää yhtään tylsistä asuista, missä ei ole mitään jännää tai mitään, esim. joku perus neule ja farkut ja vaikka laukku... boooriinnggg. en kumminkaa väitä, ettei mulla joskus tollasia asuja olis... =D

5. rakastan matkustelua ! tähänastisista lempparikohteista on varmaankin amsterdam ja nizza

6. rakastan kans tanssimista, jota oon harrastanu ainaki puolet mun elämästä, tyylit vaihdellu baletista hip hoppiin. :-D

7. oon aina asunu kouvolassa ja samassa talossa. :-D

8. mä haluaisin uuden tatuoinnin..

075

THANK YOU rita !

haastan: ellan  merin hannan jepan ja epan  fiuden  ( haha mä en tiedä ees sun oikeeta nimeä :-D ) eerikan even :-)

13 kommenttia:

  1. hei, saat ehdottomasti tän tunnustuksen takas myös multa! ;) -Epa

    VastaaPoista
  2. heei vähä kiva! kiiitti riina <<:

    VastaaPoista
  3. You are very pretty! I like the first picture! :)
    Kisses!

    VastaaPoista
  4. hei tota eks tol what clowns are we inkal oo toi sama tatska ku sul mut eri paikas?:D

    VastaaPoista
  5. voi vitsi oot niiin kaunis!

    VastaaPoista