lauantai 17. joulukuuta 2011

minä minä minäää....

postausintoiluu !! pakko väsää jotai postailuu tähä väliin. :-) ja kans hehkuttaa vähä loman alkuu !! jeeee finally ! käytii nooran kans tsekkaas tänää se new years eve leffa, törkeen hyvä !! tykkäsin kovasti. =) mut nyt laittelen taas tähä välii vähä vanhempaa settiä. kuvii kivoimmista jutuista ja hetkistä yms.

mielestäni kivoimmat asuni
328-horz

rennoimmat kesäkuteet
095-horz

hiukset kivasti
404

kuvaa kesältä
072-horz

yksi tärkeimmistä ihmisistä
080

henkilö, jota on ikävä
008

minä kesäfiilareissa
noooramatlu 226

huippupäivä
061

paras ulkomaanmatka
NEW YORK 288

minä brunejunnarina... :--D
8535120078293811
huomaa tosi khuuli muokkaus plus tokio hotelin juliste !! ....god damn

tossa oli nyt jotai juttuja, jos haluutte nähä lisää jostai lempparijutuista tai muista, ni sanokaa ja ehotelkaa ihmeessä, sekä postaustoiveita otetaa vastaan !! ja ps. joitakin uusia lukioitakin on eksyny tänne ja kiitos paljon siitä ellalle !! :)

11 kommenttia:

  1. voi sua toi viidenneks vika hahaha söpö :-DD!

    VastaaPoista
  2. henri- god damnnnn no jossei kumminkaa =D

    heidi- hahahah meikä peruslukemil :--D

    VastaaPoista
  3. ihania asuja! ja voi vitsi oot nätti

    VastaaPoista
  4. silja- hehehe aww :--D

    emilia- oi vitsi kiitos !! sinä myös :--)

    VastaaPoista
  5. :Doliks se blondaus ruskeista kuinka vaikee, ja kuin vanha oot tos kuvas mis on ruskeet hiukset ? itellä taitas olla sama ees :D

    VastaaPoista
  6. ööö mä en ees muista minkä ikänen olin, ku mul oli tummat mut olinkoha tyylii 7-8 luokalla ja oon siis nyt lukion kakkosella =D ja sitäkä mä en muista oikee, mite mulle tuli vaaleet takasin, koska mun mielest mä en ees oikein värjäilly näitä sillee kunnolla :--D toi väri vissii vaaleni aika paljon ja sit vaa laitettii jotai värii tai raitoi ja sit kesäki vaalens, mut siis mun muistaakseni en ees mitenkä törkeeski värjäilly näit takasi vaaleiks =D

    VastaaPoista
  7. hei jes, oot vihdoinki väsänny uuden bannerin! se on vaik kui kiva, just täydelline:)
    ja noi kesäkuvat on ihanii, varsinki noi "rennommat kesäkuteet"-kuvien asu, "kuvaa kesältä"-kuvien oikeenpuolimmaine ja se aus siinä ah<3 ja sun asu ku oot "yhen tärkeimmän ihmisen" kaa:)

    VastaaPoista
  8. vooi ihana kommentti !! :--) kiitos hurjasti, lämmitti mieltä ! ja just olinki kyselemässä, että onks uus banneri millanen, tosi kiva jos tykkäilet ! =))

    VastaaPoista