maanantai 26. joulukuuta 2011

stuff

001-tile tässä ois uusia juttuja; kengät h&m 30 e, satiiniset korkeavyötäröiset shortsit ja punainen toppi vilan alesta noin 15 e molemmat, ja kauan etitty kaulaan ripustettava puhelinpussi (:----DD) h&m 8 e

ja sitte joululahjoihin. mitää en oikeestaa pyytäny, ku olin jo saanu vähän niinku aikasiks joululahjoiksi fisun ja one piecen, mutta kyllähän mä pari pakettia sain kuitenki. :-D ja vielä ennen joulua sain 32 tuumasen telkkarin mun pikku luukkuun, ku iskä osti isompaa olkkariin. huuhh nyt kelpaa katella !

011021
018020030
raaputusarpapaketti, enkä voittanu euron euroo.....
033

ja näiden lisäksi tuli rahaa, yöpuku ja paistinpannu :--D nyt on joulut melkei juhlittu, seuraava päämäärä olis uusi vuosi !! onko teillä uv pläänejä ? :-)

18 kommenttia:

  1. aaaa oon itekki rakastunu noihi vilan shortseihi, pitäis vissii itekki käydä noutaas (onks niitä muuten paljo viel kokoja kouvolan vilassa jäljellä?) :-D

    http://alloveragain-emmi.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. emmi- ne on ihanat !! istuu aika täydellisesti :D ööö viimeeks mä näin siel parit niitä ku kävin viikon alussa, eli ei varmaa monia enää :dd

    VastaaPoista
  3. Toi kiharrin on kyllä paras. : ) mulle ja siskolle pukki toi kans. ; )))

    VastaaPoista
  4. Oi ihanat kengät!:)

    http://mysecrets-linda.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. hanna- ooi jee !! mäki ehin vähä jo testailla ja vaikutti oikein hyvältä :p

    oi kiitoksia linda !! =))

    VastaaPoista
  6. vähän samantapaisia lahjoja sateli tännekin päin, mm tuo fisu oli kaikkkein paras yllätys !=) uudeksivuodeksi pääseekin sitä testailee sit ylläkselle kamujen kans ! :)

    VastaaPoista
  7. ou daaamn tosi kiva ! noni, saatte kivan talvisiiki kuvii sitte ;-)

    VastaaPoista
  8. aaaaaaaaaa ihania lahjoja riina !!! :O

    -E

    VastaaPoista
  9. epa- oi kiitos epaa !!! mäki tykkäilen niistä :--)

    ella- kiitos paljon !! :--)

    VastaaPoista
  10. Melkosia! Ittee jäi eniten harmittaa etten saanu tollast kiharrinta! :((

    VastaaPoista
  11. hahah henri yeah right :--D varmasti ketuttaa :d

    VastaaPoista
  12. hahoo kai tiesit että sun porukat yrittää vihjailla että muuttaisit omaan kämppään :D meinaa paistinpannuja on jaeltu myös mulle ja parille kaverille. ehkä jos kohta pääsis lähtemäänkin täältä johonkin :D

    VastaaPoista
  13. hahaha ei saakeli, hyvä pointti :---D paitsi ton paistinpannun anto mummo, en sit tiiä mitä se sillä hakis =D varmaa jotai samaa kans et lähe jo menee sieltä.....

    VastaaPoista
  14. Hahaa mulla on samaa astiastoo ku sulla !! :--)

    VastaaPoista
  15. hehe noni nais :---D toi on must kivaa astiastooo :p

    VastaaPoista
  16. Rakastuin tohon rannekoruun!! (: Oot muuten tosi kaunis noissa ylimmän postauksen kuvissa! En jaksa erikseen kommentoida sinneki :D

    Mä oon tänä vuonna ekaa kertaa varmaan vuoden 2006 konttauskunnon jälkeen Helsingissä :D

    VastaaPoista
  17. mäki tykkäään tosta korusta :--) ! ja voi vitsiii kiitos paljon !! hahahhaa noniiii revanssii toho konttauskuntoo ;-) !

    VastaaPoista