torstai 5. tammikuuta 2012

black pants x3

moimoimooi !! pitkästä aikaa tulin taas vähä päivittelee, ainaki tuntuu siltä et viime kerrasta on jo vähä aikaa. :-D mun viikkoon on kuulunut lähinnä kouluu väsymystä ja suklaan syöntiä. miks kinder buenon pitää olla niin hyvää....... ja kuinka paljon ihmistä kuuluu oikein väsyttää. en oo koskaa ollu niin väsyny mitä oon täl viikolla ollu ja tuntuu ettei koulukaa oo koskaa vituttanu yhtä paljon. =D mut tänää on ollu kiva nauruntäyteinen päivä ! aamulla olin autokoulun pimeäajossa joka käydää simulaattorin kanssa, hahah iha ku pelais jotai peliä ku peurat pomppii etee ja ties mitä haha. =D sit kans yks tuttu ennusti mulle ja parille kaverille tänää pitelemällä meijän käsistä. ihan vitsin friikkii. tunnistin itteni kaikista niistä jutuista, mitä se musta sano, esim. että innostun nopeasti jutuista, oon huoleton, mun mieli saattaa nousta todella nopeasti ylös ja laskee samaa vauhtia alas ja kans jotain että oon aika herkkä, et itken helposti ja mua kammottaa omistushaluset ihmiset. :-D en oo ennen uskonu oikein mihinkää tälläsee ns yliluonnolliseen, mut nyt käännän takkini ainaki tämän suhteen. ihmetyttää vieläkin. :Dd huhuhh ! mutta asiasta toiseen, vastapainoksi pitkälle tekstille (ainaki mun tekstinä pitkä) laitan vain muutaman kuvan.... :D meri kuvas tossa äske mun pari viime päivän asuu. sorit naapureille jos näki mut melkein naked tossa etupihalla hillumassa ja vaihtamassa vaatteita haha. mut ei mitää sen ihmeellisimpiä asuja, aika simppeleissä ja rennoissa kuteissa menty tää viikko. parit uudet jutut päässy kyl päälle. :-)

004-tile

punanen lyhyt neule lindexistä 10 e
020-tile

neule on ginasta ja kans 10 e. kyynärpäissä on ne sellaset paikat jotka ei kyl näy näissä. ja koru kans ginasta about 6 e. ja jalassa sammarilegut mitkä ei erotu hyvin :/

040-tile057

16 kommenttia:

  1. tykkään täst vikast neuleest:-)

    VastaaPoista
  2. Ihana toi ruskee neule ja toi vikan kuvan koru! sul on muutenki aivan ihana blogi ja tosi kivoi kuvii :):)

    http://aurorasss.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. mistä nuo kengät? ihanat ! oot muutenkin tosi nätti ja rakastan sun blogias :)

    VastaaPoista
  4. Ihania asuja:) Oot kyl vallan tyylitaituri ;)

    VastaaPoista
  5. emilia- no kiitoksia superisti ;)

    silja- mahtia ku diggailet !

    tulsu- oijoi kiitoskiitooos :-) !! aww !

    anonyymi- voi hitsit kiitos paljon =)) ! ne on tilattu blue tomatosta :-)

    ira- haha voi siee ihana, kiitos <3 !

    VastaaPoista
  6. Kivoja asuja, tykkään noista kaikista :-)

    VastaaPoista
  7. mitä sie harrastat :)?

    VastaaPoista
  8. anonyymi- harrastan street tanssii ja sit käyn jumpissa ja snoukaan, jos nyt olis vaa lunta :Dd mut lähinnä noita !

    riina- voi hitsit kiitos !! =)

    VastaaPoista
  9. tyttöseni missä olet oikein piileskellyt ! :)) JÄÄN tänne!

    VastaaPoista
  10. hahhaa ihana kommentti =D täälä mie vaan ollu.... mahtavaaa !! :--)

    VastaaPoista
  11. ihania asuja!! ja eiks sulla oo tatska? ootko ottanu sen kouvolassa, ja jos oot niin missä? :)

    VastaaPoista
  12. noora- oi kiitos !! =))

    emma- kiitos paljon :) ja joo on mulla ! oon ottanu sen mix tattoossa mutta en kyllä hirveesti suosittele.... mulla on se jo aika kulunu vaikka otin sen alle vuos sitte :d

    VastaaPoista