keskiviikko 18. tammikuuta 2012


012-vert031-vert017-vert

tulin vaa pikasesti päivittelemää ja näyttää mun snapbackin. :--D haha ! mun oli pakko saada, meinasin jo nykistä ostaa, sielä niitä oli iha törkeesti ! mutta en sitte kumminkaa ostanu, ni pitihä se sitte tilata. =D toi on varmaa nii rento tos ku tulee lämpösemmät kelit ! sit kans uusi toi wm:n pipo. ja nää siis on dropinista. tossa yhessä kuvassa on mun tänhetkiset kivoimmat pipot. kute varmaa jotku huomaa, ei ole enää wm:n pinkkii keltasta ja valkosta hobo pipoo. alko vituttaa ne, ku niitä näkee nykyää joka päässä, ni myin ne. pipovarasto tarvis kyl vähän laajennusta vielä... no mut ei täs muuuta,hyvät illantkot ! ps. huomee laskee WOOPWOOP

11 kommenttia:

  1. Mistä toi toppi ja millon ostettu?

    VastaaPoista
  2. Lovely pictures. Really like the first one!!!

    VastaaPoista
  3. sä oot kyllä niin pipopää hehe, mut harvalle sopii niin hyvin kun sulle sun pitkän ihanuus tukan kaa :)

    VastaaPoista
  4. sanni- oi kiitoksiaa ! <3

    anonyymi- se on monkista ja ööö viime syksyyn :)

    lali- awww thank youu !!! =)

    laura k- hehhe no nii mä kyl oon, pipot on parasta =D no hitsi, voi kiiitos ! :--)

    VastaaPoista
  5. Eikai pipoja voi olla koskaaa liikaa?! Oot valinnu ihania :>

    .E

    VastaaPoista
  6. epa, no nimenomaaa ;) aivan samaa mieltä ! ja oi kiitos :))

    VastaaPoista
  7. oot nättii:)) ja btw mitä sun porukat tekee töiksee ja onks sul sisaruksii?:P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oih kiitos paljon :--) ! ööö mami on sairaanhoitaja ja iskä on sellases firmassa töissä, ja jooo on mulla isoveli :)

      Poista