lauantai 31. maaliskuuta 2012

haaste part2

- Kirjoita itsestäsi kahdeksan asiaa, joista pidät. Ulkonäkö/luonne/taito/mikä vain. Nyt on lupa kehua itseäsi!
- Laita haaste eteenpäin ainakin yhdelle bloggaajalle.

kiitos heidi <3

IMG_1835-horzIMG_1809IMG_1856-horz
kuvat on sit iha random matskuu =D

-mä tykkään mun vaaleista ja isoista silmistä. ehkä paras juttu mun ulkonäössä mun mielestä =D
-mulla on aika tuuheat ja taipuisat ripset
-mun hiukset on paksut ja melko pitkät ja kivan väriset
-oon tyytyväinen mun pituus-paino suhteesee, tai et oon iha sopusuhtanen =D
-oon ilonen ja positiivinen
-pystyn tutustumaan melko helposti uusiin ihmisiin
-en stressaa
-osaan nauttia elämästä

kauhee mite vaikeeta olikaa keksii noita !! neljä ekaa keksin kyl aika hyvin mut siit eteeepäin tuotti jo vähä vaikeuksii =D mut totta tosiaa, muistakaa kaikki että te itse olette ihania ja ihmeellisisä, rakastakaa itseänne :-)

asiasta kolmanteen, huomena siis ollaan lähössä leville !! huippureissu varmasti tulossa. sieltä yritän tulla jotain päivittelemään jos vaa muistan ja kerkeen !! palaillaaan <3

6 kommenttia:

  1. kenen kanssa meet leville ja millä meette ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun kahen kaverin ja isoveljen ja sen kaverin kans ja lentokoneella :)

      Poista
  2. ihania kuvia ja toi asu kuvissa on tosikiva!(: Jakivan oloinen toi haaste, liian usein ihmiset näkee vaan ne negatiiviset asiat itsessään:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no hitsit, kiitoskiitos =) !! jeep samaa mieltä !!

      Poista
  3. tykkään tosta sun asusta :) !!

    VastaaPoista