torstai 22. maaliskuuta 2012

haastetta

ira haasto mut tekeen tälläsen postauksen, missä kerron seitsemän faktaa itsestäni ja haastan muita bloggaajia tekemään saman. päätin tulla tekee tämmösen nyt tähän väliin. :-) oon vissii joskus aikasemminki tehny tän, mut tehääpä uusiks !

IMG_5683

1. oon iha pohjimmiltani aika ujo, tai uudet tilanteet saattaa jännittää mua aika paljon ja varsinki sellaset, joissa oon yksin. toisaalta oon taas tosi rohkea ja mun on helppo tutustuu uusiin ihmisiin ja puhun aika paljon, ainaki näin oon kuullu :D

2. innostun todella helposti uusista asioista. jos saan jonkin kivan idean päähän, haluaisin heti toteuttaa sen ja hypetän sitä asiaa vaa koko ajan. oon siis todella malttamatonkin. saatan vaikka hyppiä ja kiljua ja muuta jos oon todella innoissani, ja saatan siis innostua melko pikkujutuistakin haha =D

3. teen asioita joskus miettimättä niitä sen enempää. oon silleen aika sponttaani ja lähden juttuihin melko helposti mukaan.

IMG_5774

4. haluaisin hirveästi auttaa muita ihmisiä, esim niitä köyhiä afrikkalaisia ja siksi haluaisin sieltä kummilapsen. mua alkaa aina itkettää, kun tulee niitä unicef hyväntekeväisyyskonsertteja ja muita ja ku sielä näytetää pätkiä niistä afrikkalaisista :(

5. en yhtää tiiä mun tulevaisuudesta mitään, tai mulla ei oo vielä suunnitelmia. toisaalta ahdistavaa, kun joillakin kavereilla on tarkat suunnitelmat jatkokoulutus paikoista sun muista, mutta mä vaa uskon, et aika näyttää ja asioilla on tapana järjestyä. yksi vaihtoehto ois kyl lähteä ulkomaille joksikin aikaa, mutta saa nähdä !

6. oon muutenkin aika fiiliksen pohjalta menevä ihminen, etten halua hirveesti tehdä mitään suunnitelmia sun muita. tottakai on joskus jotain juttuja, esim joku tapahtuma mitä odottaa innolla ja sinne suunnittelee jo mitä laittaa päälle sun muuta =D

IMG_5804-horz

7. oon matkustellu paljon, mutta tuntuu, etten ole vielä nähnyt oikein mitään !! haluan käydä monissa monissa paikoissa ja tavata paljon uusia ihmisiä eri kulttuureista. rakastan tutustua uusiin ihmisiin ja kuulla niiden tarinoita.

haha apuaaa, oisin voinu vielä jatkaa tätä vaikka kuinka paljon. :-D noi oli nyt aika ympäripyöreitä mut whateveer. ja siitä viime postauksen videosta. parit tuli laittaa, et luuli mua iha erillaiseks, mut jaaaaa tollanen mä kai aika lähinnä olen. :-D oon kyl siinä videossa rauhallisempi mitä normaalisti ja myös puhe on paljon rauhallisempaa ja jooo pakko myöntää, kyl mä olin varmaa vähä hermostunu ja ei ollu mikää hirveen luonnollinen tilanne puhuu iteksee kameralle, minkä tietää et tulee tänne. noo laitetaa ekan videon piikkiin. :-D mut ei täl kertaa muuuta, adioos !

AINIIN ! haastan mikaelan, en jaksa muita =D

IMG_5700

21 kommenttia:

  1. Tunnistan ittestäni aika useita samoja piirteitä, vaikutat symppikseltä :))

    VastaaPoista
  2. aw ihana riina! :) ja vooooi osaisin niin kuvitella et sul on joku afrikkalainen kummilapsi !

    VastaaPoista
  3. aivan ihana toi vika kuva! :-)
    J

    VastaaPoista
  4. linda- oii kiva !! ja awww nice to hear :-)

    ira- hihiii sää oot ihana !! voooi :') haluaisin kyl !!

    j- hitsiit kiitos !! :)

    VastaaPoista
  5. nätit vaatteet taasen ja noi farkut näyttää tosi kivoilta! hei se video oli just hyvä ja jep vähä hassuu iteksee höpöttää :D sulonen sulonen oot ! :))

    terveisiiin janetteetetete :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voivovioooi kiiitos sä ihana !!! :---)

      Poista
  6. Mitä aineita meinaat kirjottaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noo nyt oon miettiny äikkää, ruotsii, enkkuu, saksaa ja terveystietoo :) varmaa noi !

      Poista
  7. Hehehhh, kiitti haasteesta ;D Oon saanu ton aikasemminki, mut nyt on kyl pakko toteuttaakki se!! Kiva paita muuten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaa noniii ! teet vaa uusiks ;) hehhe kiitoskiitos ! =)

      Poista
  8. Milloon sä tuut ja tutustut minuun? ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahhaa =DD no heti vaikka !! minnes tulen :)

      Poista
    2. tutustumaan keneen :) hetiheti ku tulen helsinkiin !

      Poista
    3. sinun salaiseen ihaillaan (; okej soitta sitten kuin tuut! odotan innolla meidän tapaamista :)

      Poista
    4. =) haha olis oikeasti mukavaa

      Poista
    5. hämmentäväää ku en tiiiä yhtää kuka oot=DD

      Poista
  9. älä oo nuin kaunis! :< <3

    VastaaPoista
  10. olet hirveen kaunis ja otat tosi kivoja kuvia! jos haluat, kurkkaa tänne:
    www.whosgonnagetus.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooi kiitoskiitos !!! =) joo mäpä kurkkaan !

      Poista