sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

WP_000221-tileIMG_5133-horzIMG_5224IMG_5857-horz huhuuh pakko oli tulla pävittelee ees jotai pientä, vaikka huomena aikanen herätys duuniin !! anteeksi tästä blogihiljaisuudesta =( alussa parit kuvat kännykällä lähinnä eiliseltä plus parit vanhat kuvat. tuntuu ettei nyt mikää vörkkaa, ku kamera shittinä ja samoi tossa lumiassaki on parit viat...... eihä se oo mulla ollu ku jotai muutamia kuukausia :---) noooh enivei, viime päivinä oon lähinnä ottanu aurinkoa ja ollu duunissa ja nähny kavereita. eilenä oltii (taaas.....) amarillon auringon alla vaikka ei ollu tarkotuksena juua tai mitään...... nooh nii ne suunnitelmat voi muuttua :) nyt tuli tälläi pikapika postaus, palaillaan ensi viikolla toivottavasti kunnon kuvien ja tekstin kanssa =D

10 kommenttia:

  1. oi sulla on niin ihanan näkösiä noi sun asut! <3 ja oot tosi kaunis muutenkin =)

    VastaaPoista
  2. ihana toi eka kuva vasemmalta! <3

    VastaaPoista
  3. wää mistä toi pitsitoppi on?? toi vihree vai sininen vai mikä toi väri onkaa : DD

    VastaaPoista
  4. inka- oi ettäää kiitos paljon :---) !!

    noora- hehe voi kiitos =) !

    jannika- thank youu (:

    epa- haha voi ihana sä! näytän siinä että oisin iha naamat.... :--D

    ella- se on tilattu forever 21 ;)

    VastaaPoista
  5. heeei mistä toi paita on (eka kuva vasemmalla) :) ? sika ihana !!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on vaa gina tricotin rutku :--D no kiitoksia=)!!

      Poista
  6. toi ekan kuvan toppi, nii oon siitä katkera! mun siskolla on se ja olin iha huonona ku se kerto ostaneensa sen talvella..haluun! :--D BUU ja ihanii asuja niinku aina, tyylilyyli! (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahhaa voi suaaaa, saat ton mun topin, en hirveesti enää fiilaa sitä.... no voihaaa kiitos superisti ihanuuus!=)

      Poista