perjantai 27. heinäkuuta 2012

IMG_9143IMG_9130-tileIMG_9230-tileIMG_9138 heyy you all ! tulin vaa nopeesti lätkäsee noi kuvat, jotka käytii merin kaa just äske nappasee ja kertoilee vähä kuulumisia, ennen ku lähen painaa taas duunia :-D puolen tunnin päästä tosiaa alkaa työt... no mutta tämä viikko on sisältänyt aikaisia herätyksiä vaikka on ollu iltavuoroja, kauhuleffaa kolme deenä ja säälittäviä yrityksiä alkamaan lukea kirjoituksiin.... aikaiset herätykset on johtunu siitä, että oon käyny jumpilla aamusta ennen töihin menoa !! vähänkö oon ylpeä itestäni, nimittäin aikaset herätykset ei oo todellakaa helppoja varsinki jossei pakolla tarvi herätä. kävin jopa spinningissä varmaa kolmen vuoden tauon jälkee huhuhh ! käytii tossa tiistaina nooran kans kattoos piranha 3dd niminen leffa. oli aika raju ! se oli mun eka 3d leffa minkä oon ikiin käyny kattoos ja oli kyl aika siistiä. sai kyl säikähtää aika monta kertaa leffan aikana :-D onneks siel leffassa ei ollu muita ku yks jannu mun ja nooran seurana. ja kirjotukset siis puskee päälle kovaa vauhtia. pitäs nyt oikeesti ottaa itteää niskasta kiinni ja avata kirjat. oonmä vähä englantia selaillu ja katellu leffoja englannin kielisillä teksteillä.. no mut nyt duuniiin ! huomena vielä aamuvuoro ja sit pääsee viimein vähä nollailemaan meripäiville :-) pus!

4 kommenttia:

  1. Kirjotatko muuta ku englannin? Onks sulla mitään hurjia arvosanatavoitteita vai ootko tyytyväinen ihan johonki M:ään? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo kirjotan kans terveystiedon =) ei mulla oo oikei mitää ihmeempii tavoitteita, kunha oon ite tyytyväinen niihin ! M:n paperit ois tosijeees !! pitää yrittää päntätä parhaan mukaan :-)

      Poista