torstai 19. heinäkuuta 2012

lumia is back

257259029WP_000022-tile joujouuu mulla on taaas phone. iskä kiikutti himpee tänää upouuen lumian ku ne oli sielä liikkeessä tyrkänny semmose iskän kätee :--D eihä siin, kyl mulle kelpaa! ainaki nyt on joku kamera mil vähä napsii jotai hätäkuvia- niiku esim ton kollaasin kuvat jotka äske nappasin... ekassa kuvassa on mun uuet kaulakorut glitteristä, tokassa vähä sniik piikkiä mun uusista maksimekoista (näätte päällä sitte paremmin!), kolmannessa kans vähä uutta vaatesettii ja neljännessä kans uus rakkauskoru! sikahuono kuva vaa siitä :( käytii eileen nennen kans pyörähtääs lahessa ja sieltähä noi korut ja musta maksimekko löytyki! lisäksi löysin pari muuta juttuu mut niitä näätte sitte myöhemmi parempien kuvien kanssa :--D tuleva viikonloppu kuluuki mukavasti duunissa, mut ens viikonloppuna olis tarkotus käyä meripäivillä! onks sinne menos moni ?? blokkiiki ois tarkotus mennä elokuussa, pitäs vissii lippuja alkaa pikkuhiljaa tilailee.... mutta yep palaillaan :-)

6 kommenttia:

  1. heheee mullaki tuo mis vaihtuu pinkiks alhaalt :--))))

    VastaaPoista
  2. Hienoja kuvia, oot tosi nätti. Sul on toosi kiva blogi, tykkään lukee :)

    http://iina-alackofcolor.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia! ja heeei mä oon menossa kavereitten ja poikaystävän kaa meripäiville, en tiiä kuinka moneks päiväks :----D

    VastaaPoista
  4. linda- ihana sä :)

    esme- hehee ai onko!! se on aika kiva ;)

    iina- voi kiitoskiitos !! tosi kiva kuulla :-)

    noora- thank youuu =)

    tytti- kiiitooos :--) aaa noniih ! sielä sit ehkä törmäillään :)

    VastaaPoista