sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

IMG_9013-horz IMG_9014-horz
merin ihanat housut !!IMG_9044IMG_9100-horz moi ihanat <3 tossa mun espoon cubuksesta ostettu mekko. i like it a lot ! en oo taas pitkää aikaa postaillu sorit siitä :( on ollu nyt semi paljon duunia ja nähny kavereita ni ei oo hirveesti koneella kerinny olla, ilmojen puolesta kyl olis melkei voinu :--D jotai uuttaki oon tehny täl viikol nimittäin kävin ekassa mypan pelissä koskaan ja samoin ekaa kertaa encoressa ahahhaa.... :--D eilenä tein pikku tilauksen forever kaksykköselle !! toivottavast tulee nopeesti :--) tänää mä meen kaisan kans pelailee vähä tennistä ja huomena duuniii, sit ois kolmen päivän vapaaat !! tiistaina mä suuntaan vaihteeksi espooseen inkerin luo <3 tuesday is partyday, kaivolla nähdäään jotka sinnepäin on suuntaamassa juhlimaa amerikan itsenäisyyspäivää =D palaillaan hopefully sooon ! ps. älkää välittäkö teksin sekavuudesta.......

6 kommenttia:

  1. Toi sun tatskas on niin ihana!:-)

    VastaaPoista
  2. ihana tuo mekko! oot varmaan maininnukki, mut mis olitkaan töissä? :Dd

    VastaaPoista
  3. Oot kyllä niin uskomattoman kaunis!<3 Ja noi hiukset, ihanat! :-)

    <3: Anniina

    VastaaPoista
  4. anonyymi, oi kiitoskiitos :--) oon tykkimäki campingillä =)

    the beautiful ones, voi kiitos paljon !! =))

    anniina, oii kiitoksiaa ihana ! :-)<3

    VastaaPoista