perjantai 3. elokuuta 2012

03082012

019003-tile028068-tile039087083-tile149137-tile112109 huuuh siin oli nyt parit asut! eka setti mulla oli tänää päällä, maksimekko meripäivillä ja mustavalkoset paidat on forever 21:n tilauksesta :-) niitä mä en ookkaa vielä oikein kerenny käyttämää. saa nähä jos tänää illalla korkkais jomman kumman ;) maksimekko tarttui siis mukaan JC:stä, ku kävästii nennen kanssa lahdessa ja hintaa oli huimat 8 euroa.... sitä ei ollu hinnalla pilattu =D koko sais olla koon pienempi, mutta kyllä toiki menee ! huomena mä lähen espooseen inkerin hoiviin, ku kerranki viikonloppu vapaa!! vuhuuu varmaan eka koko kesässä. sieltä tulee varmasti jonkulaista kuvasettiä :-) ja huuh, en pysty kuvittelemaan, että duuniki loppuu noin viikon päästä ja sit alkais jo koulu !! whattaaa hell iha hulluu :-D noo tästä mä taas kohta painelen duuniin.. tuntuu etten mä muuta nykyää teekkään =D have a great weekend <3

10 kommenttia:

  1. ihania asuja nää kaikki!! :)) mistä noi ekan asun shortsit??

    VastaaPoista
  2. Ihan sika kivoja asuja!:) miekii oon nyt vapaal pe la wuhuu!!

    VastaaPoista
  3. vähän toi maksi käy sulle! :o

    VastaaPoista
  4. Ihnii asui, sopii hyvin sulle! (:

    http://i-mgladyoucame.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Mikä sua vaivaa kun oot noin hyvännäkönen? ;---)

    VastaaPoista
  6. mixen tienny et sul on blogi senkin salailija...

    VastaaPoista
  7. oona- aww kiitos !! ne on ginasta :-)

    ira- kiitooos<3!! vuuhuuu!

    essi- oi kiitos törkeesti=)

    venla- thääänkkss :---)

    henri- hahahhaha heei :---D

    nelli- etkö tienny !!! hölmööööö!

    VastaaPoista
  8. ää toi mustavalkonen paita mis on pitsii on iiihana! ja noi ekan kuvan shortsit on kans coolit :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heheh thanks iman !!! :--) ite oot coool!

      Poista