sunnuntai 26. elokuuta 2012

cali love

050106016-tile005103-tile037105025-001-tile008-tile siin parit kuvat erikan kanssa <3 huuhhh nii se viikonloppu taas meni ja kouluviikko alkaa. ei kyl haittaa mua uuen viikon alku, ku pääsen nimittäi muuttaa viikoksi mun isoveljen kämpille keskustaan, joka läksi tänää nizzaan viikoksi ! ahh hellooo oma rauha !! toinen asia, mistä oon TODELLA FIILIKSISSÄ: varattii eilenä matlun kanssa lokakuulle matka kanariansaarille !!! i can't fucking wait ! oon yli innoissani !! mulla on ollu aivan järkytön matkakuume ties mistä asti, varsinki rantalomakuume ! nyt vihdoin :-) lokakuuta venaillessa !

15 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Pyhpah, oot hirmu nätti :)

      Poista
    2. riiina, oot älyttömän kaunis!(:

      Poista
    3. haha kaikkii ei voi mielyttää :-D kiitos ihanat :')

      Poista
    4. :DDDDDddd OOT RUMA HAHAHAHAHA nauroinko vähän!!!
      mikä idari joku voi olla XD kattois peilii pässi
      t.maippi <3

      Poista
    5. hahahhahaha eikäää ihana maippi :DDDD senki höppänäää ! pusipusi <3

      Poista
    6. virtsasin alleni ku näin ton XD PELLE t.maipsun

      Poista
  2. mihin päin kanarian saarii?

    VastaaPoista
  3. Oo ihania kuvia, voi vitsit mäkin haluisin johonkin lämpimään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitoksia sofia !! :--) noniii on kyl iha huippuu päästä !

      Poista
  4. vitsi ku kivoja kuvia molemmista! :----)

    VastaaPoista
  5. iiihania kuvia! JA KIVAA REISSUA ;)

    VastaaPoista