torstai 30. elokuuta 2012

holaholaa ! halusin tulla vähä päivittelemää vaikka ei mulla mitää erikoisempaa stooria ookkaa tähä nyt heitettäväks :-) mun viikko on ollu kiva, vaikka ei oo tapahtunu mitää ihmeellistä ! oon vaan hengaillu simpan kämpillä ja ottanu iha iisisti ja yrittäny välillä vähä lukea :-D kauheeta miettiä, kuin vähän enää on aikaa kirjotuksiin ! hiuksia vähä värjäiltii toissapäivänä nooran kanssa. noora pisteli mulle vaaleita raitoja ympäri päätä, paitsi ala hiuksiin ei väriä riittäny :-( ens kerralla vois ostaa kaksi purkkia... tänää mulla olis plääneissä mennä töihin kookoon harkkapeliin ja pitäs kans availla sitä terveystiedon kirjaa.... huuuhhh mutta huomena koulukuvaus ja laatuaikaa tyttöjen kanssa, sounds gooood! bye until next time <3 134026072188007-tile093186076184054

4 kommenttia: