maanantai 15. lokakuuta 2012

15.10.2012

heyaaa ! teki mieli tulla postailemaa, vaikka ei mulla oikei mitää jännää asiaa ookkaa. päädyin äsken kattelemaa melkeipä tasan vuoden takasia kuvia ja innostuin laittamaa tänne iha parit !! vanhojen kuvien selailu on jotain niin huippua :-) tulee muistoja kyseisistä hetkistä ja näkee vähän, miten silloin on tullu pukeuduttua. mulla ei lähinnä varmaa pukeutumisen kannalta tyyli muuttunu lähes yhtään, eikä oikeastaan ulkonäöllisesti muutenkaan... :-D kuinka tylsää ???? nyt oon lähipäivinä miettiny vähän hiusmallin muuttamista lyhyempään. haluaisin, että kaikki hiukset on samanpituset, eli ton pituset ku mun etuhiukset on, olkapäille asti. en oo vaa varma, raaskisko leikata ku haluaisin samalla pitää pitkät hiukset ja kasvattaa niitä entisestään ! väriäkin olisi kiva jotenki muuttaa, mutta ei mitenkää radikaalisti.. hmmm, pitää nyt vähä funtsia ja katella, mihi tulkseen tullaan :-) 096042-horz040 2011 328-horz089094-horz405-horz206 huomena mä tuun vielä tekee postauksen lähinnä mun syyslomiin liittyen, luvassa on siis lisää vanhempaa matskua :-) huomiseen !

7 kommenttia:

  1. vitsi toi sun tukka on kyllä ihan mahtava ! :)

    VastaaPoista
  2. Piti just sanoo samaa ku edellinen! Love your hair sis!

    VastaaPoista
  3. mulla on ihan samat fiilikset tukan suhteen! mulla on aina ollut suht pitkä tukka, nyt oon vielä kasvattanu täst varmaan melkeinpä pisimmän ikinä ja nyt sit haluisin leikata jonkunlaisen polkan :-DD viimeks mulla on ollu sellanen 3 vuotiaana.. saa nähä uskallanko!! mut noi on kyllä kivat mut vois olla et ne olkapäälle ulottuvat ois kivaa vaihtelua :-) sopis nimittäin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha noniiii hyvä etten oo ainoa, joka painii tän ongelman kanssa :-D mut hei, onneks hiukset aina kasvaa, et jos leikkaa vähä lyhkäsemmäks ni pystyy kasvattaa sit aina takasi tai sit hädän hetkellä pidennykset haha ! =D mut hmmm, katsellaan jos vaikka uskaltais näpsästä!

      Poista