torstai 20. joulukuuta 2012

LOMA

003009-horz059 068-horz030 jeeee mulla alko loma !! ihana päästä vähä huilailee ja ottaa rennosti. aattelin vietellä lomaa varmaan ihan kotinurkilla, paitsi sitte uudeksi vuodeksi ryntään iinan luo espooseen! cant wait :-) enkä kans malta oottaa että pääsen alennusmyynneille! tarvisin ainakin uuden laukun tai jonku kivan repun, alkaa jo vähän kyllästyttää roudailla aina mukana noita iänikuisia kangas rytkyjä :-D mulla olis kyl jo mielessä millasen repun haluisin, saa vaa nähä löytyykö mistää liikkeistä vai pitääkö ruveta tilailemaan. kuvissa mulla päällä oleva takki on muuten uusi! ostettii se eilenä vilasta puoleenhintaan (50e) kun äiskä sai idean että mun pitäs saada joku siistimpi takki. toi on kyl just passeli ja ihanan lämminki! nyt mä alan tästä kohta painumaa varmaa jumpille ja vähä alottelemaa joulusiivousta! later <3

4 kommenttia:

  1. tääää asu on oikeesti ihan mun lemppari mikä sul on koskaan ollu! plus viel toi takki :) ihana sinä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että!! kiva jos tykkäät :') sää ihana!

      Poista