tiistai 18. joulukuuta 2012

pikaisesti..

hej på dej ihanat ! pikapäivitys tähän väliin :-) ollu hirveesti kiireitä tässä viimeaikoina ni ei oo kerenny tulla postailee! onneksi joululoma lähestyy iha tosi kovaa ni ehkä pystyis uhrata vähän enemmän aikaa tänne blogin puolelle :-) tänää mulla oli lukion viimeinen koe (toivottavasti) !!! feeels goood :) tänää mulla oli myös opon tapaamista, missä juteltii mun tulevaisuuden suunnitelmista. eipä saatu niistä kyllä hirveesti selkoo tai tullu mitää uutta.... mutta katsellaan katsellaan :-) kattelin tossa kaikkia vanhoja kuvia, jota mä nyt tännekki vähä pistelen (vaihteeksi). mm wanhojen kuvia selailin iha haikeena läpi :') oli se niin ikimuistoinen päivä ja kohta siitä on jo vuosi !! iha uskomatonta. oon ihan melkein kateellinen niille, joilla se on vielä edessäpäin. ;-) mutta nyt öitä, palaillaan lähipäivinä! oon aatellu jo pitkää tehä tän vuoden asut postauksen ni katsellaan jos sais sen väsättyä seuraavaksi :-) kesäriina 082-horzaRIINA(5,2)B-horz181-tileheku 051-tile242-horzwanhat2 515-horz ps. innostuin näköjää laittelemaan vaan mun serkun ottamia kuvia :-D käykää kurkkaamassa heidin blogi tästä :-)

14 kommenttia:

  1. Apua nää kuvat on niin häikäisevii :))

    VastaaPoista
  2. Upeita :) sulla oli ihana meikki tuolloin vanhojenpäivänä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos sofia :-) joo mustaki se oli aika onnistunut!

      Poista
  3. upee toi vanhojen mekko! mistä ostit sen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :') kiitos!! ööö se oli täältä kouvolasta ajan ommel nimisestä liikkeestä :-)

      Poista
  4. Voi kun sitä itekki pääsis laittauttuu noin upeeks helmikuussa.. ei paria ja käsiki paketissa ni vähän mahotonta :( mutta olet upea ja noi sun silmät VAU ! :D hyvää joulua ja sulla on ihana blogi (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. awww kiitos ihanasta kommentista !! :--) voi hitsi! ompa huono tuuri ton käden kanssa.. kyllä sä olisit ihan varmasti parin saanut :) harmittaa ihan sun puolesta ku et pääse kokemaan tota ihanaa prinsessapäivää :-( mutta kiitos ihan älyttömästi ja hyvää joulua sullekkin !!

      Poista
  5. Tykkään kaikista kuvista/asuista mutta vasrinkin nuo mustavalkoiset ja kuva veden äärellä kolahtaa :)

    VastaaPoista