perjantai 28. joulukuuta 2012

something new

030 151 146 052-horz 145150 017 helouu !! joulusta on nyt selvitty tosi hyvin :-) joluruokaa mätetty taas sen verran, että vuoden jaksaa ilman... toivottavasti teillä muillakin meni joulu rauhallisesti ja saitte mieleisiä paketteja ;-) lahjoja mä en viitsinyt tänne kuvailla, kun sain lähinnä rahaa ja lahjakortteja, mutta tossa ylhäällä olis muutamat ostokset mitä oon niillä nyt shoppaillu! noi kengät on vagabondin ja ihan super ihanat! ja oli viel 30 prosenttia alessa, normaalihintana olisi ollut 129 euroa. tota army kuosista paitaa mä jo kattelin ennen joulua, mut sain sen vasta nyt ostettua. helsingistä mä yritän vielä bongailla jonkun näköstä reppua! nyt viikonloppu on semi kiireinen, niin en varmaan ennen uutta vuotta kerkeä tulla postailemaan.. joten toivotan jo nyt hyvät uudet vuodet teille ihanuudet! <3

15 kommenttia:

  1. sulla on uskomattoman ihana tyyli! :-) noi kaikki sun ostokset näyttää varmasti tosi kivoilt sun päällä :)

    VastaaPoista
  2. vitsimakee toi onlyn "takki" :)

    VastaaPoista
  3. Ihana toi army kuosinen paita ja noi kengät ! :) Käy kurkkaamassa myös meidän uudessa blogissa, joka ei ole ihan perinteinen lifestyle blogi http://headingforarelationship.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
  4. whii millon tuut shoppailee !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. whii !! sitte ku mulla on rahaa....... ja sitte ku tarviin lisäystä mun nahkanyssykkäkokoelmaan ;-)

      Poista
    2. ikinä ei voi olla liikaa nahkanyssyköitä :--)))

      Poista