perjantai 11. tammikuuta 2013

11.1.

030045-tile 017029-tile060 041033-tile siin parit asukuvat tältä päivältä, jotka käytii erikan (klikkaaklikkaaa) kanssa nopeesti nappaamassa ja reetta venaili autossa :-D mulla oli vähä erilaisempi asu ku normisti, niiku saattaaki huomata :-D hame ja korkeammat kengät ei oo tosiaan mikään yleinen näky mun päällä, mutta ehkä mä alan niille pikkuhiljaa lämpeämään! mitäs te tykkäätte ?? :-)
tänää illalla olis tarkotus mennä kattomaan nooran kanssa teksasin moottorisahamurhaaja 3D:nä....... huui mä varmaan lähen kesken elokuvan itkien vetää sieltä :-D joskus nuorempana tykkäsin kyl kauhuelokuvista tosi paljon mut vanhetessa musta on tullu jotenki säikympi =D onneks mulla on sentää noora siinä vierellä, että enköhä mä iha hyvin selviä! nyt lähen vähä siivoilemaan ja tekemää lumitöitä, yritän pian tulla postailee taas! :-)

5 kommenttia:

  1. i like it ! vaihtelu virkistää :-)
    hyii, oon aina ollu kauheen säikky... mua ei sais millään leffateatteriin kattomaan kauhuelokuvaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh kiva kuulla et tykkäät ! :-) sanos muuta!! jajoooo se ei ollu hirvee kiva leffa.. :D

      Poista
  2. oi aikas kiva mimmi tuo tuossa !! ;) eikä se leffa ollu ees paha....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. (ps kiitti kolmest uuest lukijast <3)

      Poista
    2. no sieläki aikamoine misu! must se oli kauhee............

      Poista