perjantai 4. tammikuuta 2013

highlights of 2012

mun vuoteen 2012 kuului...

 mun ja monien ystävien täysikäistymistä matlu18 008-tile pääsiäisen viettämistä levillä sekä perinteiset wappulounaat rukalla IMG_2890-tile monen monta hauskaa reissua tyttöjen luokse espooseen IMG_4446-tile wanhojen tanssit sekä risteily DSC_1862-tile hyvää ruokaa & juomaa 052-tile ihana kanarian reissu matleenan kanssa gran canaria 175-tile tossa oli mun tän vuoden jutut, mitkä on jäänyt päällimmäisenä mieleen! ruoka kohdassa itsessään sairaan hyvien ruokien sekä juoman lisäksi kyseiset tilanteet on myös ihan huippuhetkiä :-) mukaan pitää kyllä vielä lisätä blockfestit jossa oli ihan törkeen hauskaa!! kuvia ei vaa satu sieltä oikein olemaan.. lisäksi listaan mahtuu monet ihanat hetket ystävien kanssa, jotka on tehny mun vuodesta 2012 ihan huikean. <3 mun vuosi 2012 oli kaiken kaikkiaan kerrassaan mahtava! tiedän, että vuodesta 2013 tulee myöskin varmasti uskomaton. elämä tulee muuttumaan aika paljon lukion loppuessa ja pitää myöskin pikkuhiljaa alkaa miettimään, mitä elämältäni haluan ja mihin suuntaan aijon sitä jatkaa.. mulla ei kuitenkaan ole mitään hirveän suuria suunnitelmia ja odotuksia tälle vuodelle, antaa vuoden näyttää mitä sillä on tarjottavana ;-) haluaisin kuitekin, että tästä vuodesta tulee mahdollisimman matkustelun täyteinen! olen odottanut jo kauan, että pääsisi kunnolla reissaamaan ja musta tuntuu, että tämä vuosi 2013 olisi juuri täydellinen siihen :-) mutta kaikki aikanaaan. ihanaa vuotta 2013 teille kaikille, nauttikaa joka hetkestä !! <3

9 kommenttia:

  1. ei hele mä hajosin tolle meijän sutsi satsa kuvalle............ :D:D ohmy.

    VastaaPoista
  2. mitä toi kananmunajuttu on?:D näyttää hyvälle:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en muista sen nimee enkä minkä maalasta mut siin oli ainaki kickherneitä ja muistaakseni tomaattimurskaa ja sit kananmunaa tos päällä :-D iha sikke hyvää namnam!

      Poista
  3. tuli hirvee himo matkustaa :-) ! ihana postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no joo mullaki iha törkeä! kiitos :--) !

      Poista