maanantai 7. tammikuuta 2013

hungry heart

020025026022017016014012002-tile huuh tulipa sekalaista settiä! mukaa mahtu mun tän päivän asua, muutamat kuvat uuveelta sekä parit uudet jutut, mitkä löytyny aleista :-) muutamat uudet hameetki mä oon löytäny, niitä sitte näätte asukuvissa. oon pitkää jo halunnu vähä vaihteluu toho iänikuisee housupukeutumiseen! mulla olis monia asujakin, joita haluisin tänne kuvailla ja muutekin haluisin enemmän heitellä tänne asukuvia... kuvaajia on vaa vähän hankalampi saada :-D tänään mä pidin omaa vapaata koulusta ja aijon huomenakin. meillä olis nyt nimittäin tällä hetkellä menossa abiristeily minkä sitte päätin skipata, vanhojen risteily oli tarpeeksi rankka :-D tänää mulla oli myös mäkkärissä ensimmäistä kertaa kassakoulutusta. semi hyvin se meni vaikka vähän sähläilinki, mutta eikö se kuulu asiaan ;-) nyt netti käy niin hitaalla että jätän suosiolla postauksen suosilla tähän... pus!

4 kommenttia:

  1. Kassalla on just kivaa olla ;-)! toivon että huomennakin pääsen kassalle, siellä menee aika nopeasti ja tapaa kivoja ihmisiä ! Toivottavasti meil ois pian taas sama vuoro <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe oli yhteine vuoro nopeemmin ku ootitkaa ;-)

      Poista
  2. Wää sul on niin ihana tyyli! :-)

    VastaaPoista