tiistai 29. tammikuuta 2013

last few days

010
002
ehittii varmaan kaksi minuuttia ollu hotskulla ku meikä jo levitelly  koko omaisuuden...
008
015 sain iinalta ihanan obey propaganda käsikorun bday lahjaksi!! thanks once again beib <3
083-horz157
ja äitin kanssa tilattiin mulle synttärilahjaksi asokselta tommonen reppu, jonka kävin tänää hakemassa! :-)
127-horz159151-horz084-horz100 viime päivinä mä oon fiilistelly tulevia reissuja sekä kesää, juhlinut mun synttäreitä, haaveillut uudesta tatuoinnista, sairastanut ties kuinka monennetta viikkoa putkeen, tavannut uusia ihmisiä, nauranut haljetakseni, sekoillut töissä sekä ties mitä muuta! oon iha yli fiilareissa tästä vuodesta ja kaikista mahollisuuksista sekä suunnitelmista!! :--) ja tossa lopussa muutamat kuvat merin kanssa :-) paitana mulla toimi iskän vanha retro fleece! iha huikeee. ei me lahessa sitte oikei nappailtukkaa hirveesti niitä kuvia niiku arvata saatto.. :--D hhaha perus..

12 kommenttia:

  1. Reppurakkaus leimahti ! Uppee sinä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeee kiva jos tykkäät, mustaki se on aika kiva :--) ihana sinä <3

      Poista
  2. Sä olet niin upea! :-) Ja toi reppu kyllä on ainakin mun silmään tosi cool, sopii sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi heidii kiitos paljon !! :-) hehe goood!!

      Poista
  3. tää oli jotenki ihanan positiivinen postaus !! ihana riuneri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahah oi thats niice !! puspus erppana <3

      Poista
  4. eii vitsi ihana pipo ihana takki ihana tukka ääh aika ihana oot

    VastaaPoista