torstai 28. helmikuuta 2013

denim vest

heei kaikki! ohooo tässähä on menny jo viikon päivät ku oon viimeksi käyny postailees... huuhhh :-D eipä mulle kyl tän viikon aikana oo mitää ihmeitä tapahtunukkaa. muhun on pistäny jumppakärpänen ja oon aika innoissaa niissä käynykki! vaatekaupat on täynnä ihania kevätkuteita ni onha tässä jonkilainen shoppailuhinkuki iskeny päälle. pitäs vaa nyt yrittää säästää kovasti esim huhtikuussa tulevaa rukan reissua varten, mut oon mä kyl semi ahkerasti duuniaki tehny :-) kyl mä sorruin muutaman paidan tilaamaan sheinsideltä, mutta sitä tilausta olin niiin pitkää kelaillu et oliha se jo tehtävä! nyt vaa innoissaa oottelen pakettia ;-) ja kyl mä nyt ehkä muutamat kledjut pystyn muuteki ostamaan hehe.... nyt on muutamana päivänä aurinkoki pilkahdellu ni kyllä huomaa mielialan nousevan kovaa vauhtia!! mä olisin niin valmis jo pistelee shortseja jalkaa mut kai sitä pitää viel muutaman kuukauden venailla.. :-D no kai tästä fiiliksestä kertoo vähä mun tän päivän asuki, ei oo nimittäi mikää kaikista talvisin! toi mekko on muuten se vilasta ostettu josta mä joskus aikasemmin puhuinki, ei oo vaa päässy oikein kunnolla kuvii asti vielä ku nyt ;-) pusss! 090 003-horz052064-horz112069-horz085015-horz

10 kommenttia:

  1. ooi ihana toi sun farkkuliivi! :-) haha, et todellakaan oo varmaan ainut, jolle toi shoppailuhinku on iskenyt..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aww kiitos!! vähä vaa isonpuoleinen.. :-D nojooo en varmasti!!

      Poista
  2. Tosi kiva toi farkkuliivi+ mekko yhdistelmä! Jaa mutenkin tosikivoja kuvia:)

    VastaaPoista
  3. Ihana toi farkkuliivi & kivat kuvat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! kiva jos tykkäilet :-)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. vauvaauuu kiitos sulle tosi paljon !! :')

      Poista
  5. Riina oot upeee !;-) So stylish !!

    VastaaPoista