tiistai 12. helmikuuta 2013

uutta

025 013-horz019080022099 kattookaas minkä ostin!! hehe iphone 4s, sitä oon jo pitkän aika harkinnu ostaa ja nythä mä marssin puhelinkauppaa ja ostin pois :-) ostin myös ton nahkarotsin hyvän alennuksen kanssa. hintaa oli alunperin 130 egee ja nyt vaa 15 !! :--D hahah kelpas! sorit vielä siitä ku ollu taas nii hiljasta täälä... kirjotuksista onneksi huomisen jälkeen taas pieni breikki! eipä oo kummosesti menny ainaka nää kuuntelut joissa oon kyl muuteki iha surkee :-D ruotsista vetäsin varmaa pahimman pohjanoteerauksen ikinä huuhuh.... noo kirjallisessa pitää loistaa sit. oon kyl nyt iha super fiiliksissä torstaista!!! en pysty uskomaa et penkkarit jo ihan nurkan takana. ja jännittäää tosi paljon jotenki haha =D ensi kerralla varmaa palaillaa sit penkkarikuvien kanssa!! ;-) PUSS 

PS. no nyt mullaki on sitte ig insta instagram mikskä sitä nyt kutsutaakaa :--D elikkä mut löytää sieltä nimimerkillä riuneri :-)

12 kommenttia:

  1. Musta se ruotsin kuuntelu oli taas helpoimpia mitä mä oon tehnyt, parempi tulos mitä oon koskaan saanu! :-D Ihana toi sun takki, ja alanki seuraajaks igeessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no huhuuhh :--D no mä oon kyl muuteki iha surkee niissä et ei ihmekkää..... mut voi kiitoksia! hehe :-)

      Poista
  2. Eiks sulla ollut ihan toimiva puhelin? Vai menikö se rikki :O :/ Mut on hieno uus puhelin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo kyl se iha hyvi vörkkas mut olin haaveillu iphonesta ja en oikei hirveesti tykkäilly tost lumiasta.. :d ni päätimpä antaa sen mamalle!

      Poista
  3. haha! Sillon ku repäsin ton riuneri nimen ni kilahtelit et sitähän ei aleta käyttää! Onneks nenne kannusti mua, tässä ollaan :D<3
    - silja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahahha muistan ton tilanteen !!! :DDd jooo ei hitsi! kaikkien aikojen paras nickname <3

      Poista
  4. paljo toi 4 s makso ? :)

    VastaaPoista
  5. mistä ostit takin?:)

    VastaaPoista