keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

instagram and other stuff

177-horz033-horz053-horz085-horz040-horz004-horz103-horz176-horz
alkaa tulla melkein morkkis täst postaus viikkoon- tahdista... tulis vaa vähä inspistä ja jotain kivoi kuvailukeissei kavereitten kans ni eiköhä tää lähtis taas rullaa. nytki mul on vaa melko tylsiä ig ja muita iphone kuvia, mut parempi seki kai ku ei mitään :-D oon kyl aika koukussa tohon instagramiin, tekis mieli vaan kokoaja lisäillä jotai kuvia sinne!! mut käytii tosiaa tossa yks päivä äiskän kans kiertelee kauppoja ja kylhä sielt jotai löytyki! esimerkiksi toi vaaleenpunanen kukikas peplumpaita, joka näkyy tyttöjen kans otetussa kuvassa vaikkakin tosi heikosti, mut saatte ainaki jotain vihiä, sekä toi valkonen kotkatoppi. näätte myöhemmi niitä paremmin, ku pääsen ottelee kunnon asukuvia. vieläkään ei oo tullu mun pakettia sheinsideltä, mut eiköhän sen koht pitäs tulla.. oon vaa nii malttamaton! mut mitäs muuuta... maanantai ja kirjotukset lähtestyy huolestuttavan kovaa vauhtia :-D nyt viimine tsemi päälle ja koht ne on jo ohi! pitäs varmaan alkaa ettimään jo ylppärimekkoo, ei oo vaa viel mitää visioo millasta haluisin.. mut onha täs viel hurjasti aikaa onneksi! onkos teillä muilla tulevilla ylioppilailla jo mekkoja hankittu?? oisko mitää vinkkejä, mist kannattais niitä katella? :-)

8 kommenttia:

  1. mulla on kans mekko ihan auki vielä! haluisin maxin, mutta tuntuu ettei mistään sais sellasta mitä oon ettiny.. :-( joten vinkkejä tännekkin suuntaan! ja tsemppii kirjotuksiin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki oon kyl kans vähä kelaillu maksii!! se vois olla aika jeppis :) voi kyllä sä löyät viel sun unelmien ylppärimekon ;-) kiitos ihana, kuin myös <3 !

      Poista
  2. mistä noi sun aurinkolasit on tossa 7. kuvassa? :)

    VastaaPoista
  3. Mullaki on ollu haaveena vähän sellanen maksimekko mut ei oo vielä sattunu eteen just sitä oikeeta mekkoo:D zalandolta oon katellu, siellä on ainaki valikoimaa ja löytyy varmasti kattavasti kaikista hintaluokistaki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuntuu että tänki kesän juttuna taitaa olla noi maksimekot, nii monet niistä on puhunu varsinki ylppärimekoiksi ;) kyllä säki varmasti löydät vielä ihanan mekon!! ja hei kiitos vinkistä, pitääpä käyä sielä vähä tsekkailemassa tarjontaa läpi! :-)

      Poista