tiistai 19. maaliskuuta 2013

long time no see (final exams u suck)

hooly fuuck kaua taas menny viime postauksesta.... hups! eli pakko oli jotai pikkusta tähä hiljaisuutee tulla heittämään, vaikkakin vaan muutama surkea puhelinkuva.. ite en hirveesti fiilistele instagram postauksista tai muutenkaa puhelimella otetuista kuvista postauksissa mutta pakko kai se on turvautua niihin taas kerran :( pääsenpä sentää näyttämää parit uudet jutut mitkä oon hommannu! sunnuntaina käytii serkkutyttöjen kanssa veturissa, jolloin löysin ton pinkin/marjapuuron värisen neuleen onlysta, sekä värikkäät farkut cubuksesta. nyt vaa kevät säitä venaillessa että pääsee noita kesäsiä pääntsejä käyttämää! nahkaliivin löysin tänään carlingsista ja vielä puoleen hintaan (30egee). olin jo aikasemmin testaillu tollasta valkosta mut se ei ollu iha mun väri.. nyt vaa sattumalta sit osu silmää ja hyvä että osukin ;-) ihanat puhelimenkuoret on taas ebaysta ja niillä tais olla hintaa huimat 4,5 euroa! olis kyllä toho hintaa voinu muutamat muutki sieltä tilata... tilauksista puheenollen, mun sheinsiden pakettia ei oo vieläkää tullu!! oon venaillu kohta neljä viikkoa ja sielä sivuilla näyttäs, että mun tilaus ois vielä jossain kiinassa???? eli ei taija olla iha lähiakoina tulossakaan. tosi ärsyttävää, oon ootellu jo niin kikseissä niitten tuloa huoh.. toivottavasti ees ollenkaa saapuu :-D mut asiasta kolmanteen, mun lukiourakka on ihan finaalissa jo!! im soo happy. enää maanantaina ois saksa ja sit se ois ohi! valmistujaismekkoaki mä oon yrittäny nettiliikkeistä selailla ja kyl mä oon muutaman pontentiaalisen yksilön sieltä bongannukki. aattelin vielä helsingistä käyä tsekkailee kauppojen tarjontaa ennen minkää mekon tilailua :-)

 HUOM. onko kukaan lähössä täältä jostain etelästä päin autolla rukalle spring breikeille???? ja autossa vielä tilaa?? mä nimittäin oisin kyytiä vailla ja jos vaan sattus löytyy tilaa, ni mielelläni hyppäisin kyytiin!!
  050-horz067-horz065-horz036-horz

8 kommenttia:

  1. Oi noi cubuksen housur näyttää megakivoilta!! Tsempit saksan kirjotuksee :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe no hyvä ;-) ja hei kiitos paljon sitä nimittäin tarvitaan!

      Poista
  2. meetteks breikeille hotellii vai mökille? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mennää iinan mökille! :-) ootsä tulossa sinne!!!???!

      Poista
  3. mistä nettikaupoista oot mekkoja kattellu?! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nooo asokselta ja nellyltä lähinnä, mut asokselta oon löytäne ne lempparit :-) et sieltä varmaan tilaan jos tilaan!

      Poista