tiistai 12. maaliskuuta 2013

roaaar

059-horz067-horz049089-horz132040-horz120 hey vain! tulimpa teitä nopeesti moikkailee tän päivän kuvien kera, ennenku uppoudun englannin pariin :-) englannin kirjotukset siis perjantaina ja nyt maanantaina oli äikkä. huuhh oon kyl nii ilone et se on nyt pois alta, tulee tulokset olemaa mitkä tahansa :-D kunha lakin saa ni pääasia! mulla on muuten taas vaihteeksi iskeny iha kauhee tatuointikuume... jonkuulaisia ideoita kyl olis ja tekis iha törkeesti mieli joku niistä mennä ottamaa ;-) mut nyt ilman sen suurempia stoorailuja mä painun tästä enkun pariin! ehkä mä vielä joku päivä saan mun normi postailutahdin kiinni ja ehin lukee kaikkien blogien miljoonat postaukset, joita en oo nyt kerenny lukemaan... :-D haha! pusss!

4 kommenttia:

  1. eiks enkku oo perjantaina? :-) mulla on ainakin nimittäin, mutta ihan mielettömän kiva asu! mistä toi ihana tiikeripaita on, oon ettiny ton tyylistä jo pidemmän aikaa, enkä oo löytäny :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha oho onha ne siis perjantaina!! :-D joku ajatuskatkos vissii tullu..... öööö se on carlingsista, just vähä aikaa sit ostin sen! :-) käyppä sielt tsekkaas! ja voi kiiitos paljon, kiva jos digailet ;-)

      Poista
  2. vitsi toi repu on upee!! tykkään hulluna koko setistä muutenki, vau!! :)

    VastaaPoista