torstai 18. huhtikuuta 2013

let the trip begin!

heei muruset!! mä oon just junassa matkalla kajaanii ja siitä bussilla kuusamoo ja rukalle :-) eli spring break & wappulounas reissu starttas nyt. hukun melkeen mun tavaran paljouteen, kun messissä mm jätti lautabägi ja matkalaukku, plus junassa kuopion kohalla vielä vaihto... mut enköhän mä selviä! eilenä oli suunnitelmissa tulla vielä päivittelee blogia mut enpä kerennykkään, kun pitihä kaikki pakkaaminen jättää viimeiselle päivälle, tai oikeastaan illalle.... nyt mä siis testaan ensimmäistä kertaa miten kännykällä postaus sujuu! mul ei oo kyl mitää tietoo miten noi kuvat tulee toho ja minkä kokosina..... mut testataa! mä yritän muistaa tulla rukaltakin postailemaan jotain kuulumisia :-) onko teistä muuten kukaan tulossa kumpaankaan kyseiseen tapahtumaan??
btw noitten kuvien väleihin tuli vissiin pikku raot?? en kyl osaa korjaa kännykällä mut pitääpä katella sit myöhemmin... innolla ootan miltä tää postaus näyttää koneelta katottuna hahaha :-D





















10 kommenttia:

  1. Hyvin onnistu eka postaus kännykällä ! :) oi, kaks viikkoo rukalla olis enemmän kuin jees! Have fun! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi no hyvä ;-) oli ihan törkeeen jeeees!!

      Poista
  2. oon niin kateellinen! pidä hauskaa!:-)

    VastaaPoista
  3. saad joudun pumppailemaan yksin :-( mut hyvin onnistu postaus eikä noi välit näytä nyt niin pahalta !! pidä kivaa roo <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. BUUUU nyt alotetaa yhes taas pumppailu! puss ihana <3

      Poista
  4. Ihana tuo musta hapsunen kännykkäpussi! Ja hyvältä näyttää postaus, pidä kivaa Rukalla! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitoksia!! :-) <3 oli todella onnistunut reissu!

      Poista
  5. sun huulet on ihanat! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun huulet?! :--D haha voi että, empä ookkaa ennen kuullu moista :-D ihana kiitos!!

      Poista