tiistai 7. toukokuuta 2013

black maxi skirt

täälä yksi lazy ass ilmoittautuu. ollu vieläkii tosi väsyneet fiilikset ruka reissun jälkee mut eiköhä se tästä! en oo tännekkää jaksanu oikein tulla mitää päivittelemään, edes niitä puhelinkuvia rukalta... nyt tulin sentään muutamat asukuvat heittämään tältä päivältä, kun oltii äitin kanssa kiertelemässä kaupungilla. tykkään tosta hameesta tosi paljon mutta vissii ekaa kertaa silti päällä, vaikka onhan se ollu mulla ties kuin kauan :O tyhmänä ostin kokoo liian suuren ja nyt sitä pitää hakaneulalla tuunailla, että pysyisi vyötäröllä. viime päivinä mä en oo tehny oikein muuta ku nähny ystäviä, katellu mm skaboja ja kölliny himassa. :-D huomena mä oon lähössä espoosee iinan luo ja torstaina kutsuu circus ja two door cinema club!!! huikeeta! onko sielä muita jotka fiilistelee kyseistä bändiä, tai olisi jopa tulossa kattelemaa sitä?? :-) perjantaina sitten himaan, viikonloppu aikaa pakkailla ja sunnuntain yönä suunnaksi helsinki-vantaa ja kohteena aiya napan lämpö!! väsymykselle ei siis anneta tilaa vaan ollaan koko ajan menossa, käy mulle! :-D oon siis pikkusen kiireinen tässä lähiaikoina, mutta yritän jotain tulla väsäilemään tänne ennen reissua! :-) pusujaa!!!

063-horz037-horz067072-horz

8 kommenttia:

  1. Oooo missä hotellissa ootte ayia napalla? =) Ite oon lähössä vasta kesäkuun puolella:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. christabelle se tais olla :) ooii ku kiva!! sillo siel on varmast jo iha super lämmin ja törkeesti porukkaa ;)

      Poista
  2. missä on ayia napa? never heard:D
    mut ihanaihana asu!! keltanen on niiin ihana väri neuleissa, ja maximekon kaa yhdistettynä niin perfecto! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha aijaa :Dd se on kyproksella, kunnon menomesta! nii keltain on kyl aika ihana väri :-) hihiii <3

      Poista
  3. Mä oon menossa Two Door Cinema Clubia katsomaan kans!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii kuin siistiä!! vitsi ootan innolla tota keikkaa :-)

      Poista