torstai 6. kesäkuuta 2013

about graduation and stuff

heyy pitkästä aikaa! pienimuotoinen tauko tässä taas vaihteeksi ollu, niinku ootte varmaan huomannut. ylppäritkin tuli ja meni, ja menihän ne tosi hyvin! ihana, mutta melko hektinen päivä se oli. en ollukkaa aiemmin näyttänyt täälä mun mekkoa ja kenkiä, mutta noissa kuvissahan niitä näkyy :-) mekko on zarasta ja kengät taisin löytää biancosta! ei ollut kyllä hirveän hyvä valinta laittaa kyseisiä kenkuleita baariin.. loppuillasta kulettiinkin veljen reppuselässä kun jalat oli niiin hajalla. juhlissa en kerennyt kameran kanssa heilua yhtään, joten itse päivästä mulla ei ole kun hajanaisia puhelinkuvia... :-( äiskä kyllä räpsi pokkarin kanssa jotain kuvia, mutta lähinnä skoolailukuvia sukulaisten kanssa joita en taida tänne pistellä :-D ylppäreitä edeltävänä tiistaina kävin lahdessa juvosen henrin kanssa kuvailemassa, joka nappaili mun ylppärikuvat :-) niitä mä voin tänne pistellä ihan näinä päivinä, ku henkka tänää kerkes jo käsitellyt kuvat sendailla! eilenä mulla alkoi taas työt tykkimäki campingillä, joka tuo onneksi hieman rytmiä mun lomailuun :-D ensi viikon maanantaina mulla on metropoliaan pääsykokeet. onko muita tulossa sinne?? :-) itse en ole vielä oikein lukenut yhtään, mutta kai se on pakko käydä vähän testailemassa millaista pääsykokeissa on. mutta ensi kerralla tuun teitä moikkailemaan mun "virallisten" ylppärikuvien kanssa! 032035029030002269-tile265-tile268-tile

8 kommenttia:

  1. minkä alan pääsykokeet? mie alotan syksyl metropolias optometria opinnot

    VastaaPoista
  2. oi apua oot niin kaunis.. !! ja toi kakku näyttää ihanalta ! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. novoi vitsi kiitos paljon!! :--) hihi se oli hyvää!!

      Poista
  3. Olit kyl kaunein ylioppilas mitä Kouvolas tuli nähtyy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi apua ihana sinä! kiiitos iha hirveesti :')

      Poista