maanantai 24. kesäkuuta 2013

couple of days ago

076-horz 037 151-horz024-horz146 moikka ja myöhäset juhannuksen toivotukset teillekin! mun juhannus meni niinki hyvin ku töissä.. mutta eipä mua ees hirveesti haittaa, raha ei nimittäin oo pahitteeksi ;-) käytii merin kanssa nappaamassa muutamat hätäset kuvat tossa jokunen päivä takaperin. toi on se mun uusi hennesin takki aleista! toppikin on muuten carlingsista alerekistä löydetty. tänää käytii tiinan kanssa kans vähän pyörimässä alennusmyynneillä ja jokunen vaatekappale sieltä löytykin. muuten mä en oikeestaan ole kauppoja hirveesti kierrellyt. jotku uudet tennarit mä voisin kyllä huolia. mun "vaaleet" konssit taitaa olla aika entiset, kun nyt vielä töissä tiputin ison suolakurkkusalaatin lattialle ja kengille... niin monta kertaa niitä on saanu nyt hinkata puhtaaksi et taitaa olla peli jo menetetty :-D vieläku ne näyttää aina yhden käyttökerran jälkeen samalta, miltä ennen pesua. hassua, miten noi mun paksupohjaset tennarit on pysyny valkosina! heittäkää muuten mulle jotain postailuideoita, jos näihin ainaisiin asukuviin alkaa menemää pata jumiin. jotai mitä haluutte kuulla/nähä/kysyä iha mitä vaaa!! uutta bannerii mä voisin kyl tosiaa väsäillä joku päivä ku jaksaa istahtaa koneen ääreen. mutta hyvät maanantain jatkot teille ja uutta alkavaa viikkoa <3

10 kommenttia:

  1. olitko menos ruisrockiin? Tee sieltä postausta tai vaikka videoo! Mäkin oon tulos sinne luultavasti myös, saaks sua tulla moikkaamaan jos näkee siut? (jos uskallan) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo oon menossa!! kyl sielt jonku näköstä postausta pitää tehä :) voi että todellakin saa tulla moikkaamaaan!! :)

      Poista
  2. voi vitsi sun tyyliä :-) ihana asu!

    VastaaPoista
  3. Ihanan väriset housut! Ja tosi kiva kokonaisuus, jotenkin noi värit sopii just mun silmään :)

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. hehe kiitos!! mäki tykkään siitä :p

      Poista
  5. Missä oot töissä :-) ? Mulla tipahti kaljakori jaloille kerran, kun oon hyllyttelees olvin tuotteita kauppoihin. Voit vaan arvata menikö kenkulit pilalle :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon tykkimäki campingillä :) auutss no mun kurkkusalaatit ei oo mitää tohon verrattuna!

      Poista