maanantai 17. kesäkuuta 2013

kuulumisia

heeei vain! täälä mä vielä olen, vaikka hiljaisuus on senkun jatkunut.. nyt tuntu vaan siltä, että oli pakko tulla jotain rustailemaan ja heittelemään tekstin vastapainoksi jotain random vanhaa kuvamatskua. viime aikoina mulla ei ole ollut hirveesti inspistä tän blogin suhteen. pitkään aikaan ei oo tullu oikein kuvailtuakkaan mitään kunnolla ja sen takia blogi jäänyt vähän taka-alalle. puhelimella tulee kyllä räpsittyä päivittäin kuvia, mutta en tosiaan halua tän blogin muuttuvan joksku "instagramkuvablogiksi"... haluisin pitkästä aikaa kunnon asukuvia, joihin oisin tosissaan panostanu ja joista saisin inspistä. tuntuu, että viime aikoina oon vaan kulkenut samoissa retkuissa enkä ole hirveästi miettinyt mitä päälleni pistän. hassua, miten päälle puetut vaatteet ja asukokonaisuudet voivatkin niin paljon vaikuttaa mielialaan, mitä ne ainakin mulla tekevät :-D mulla on myös varmaan sata rästiin jäänyttä postausta, joita en oo ehtinyt lukemaan. joku päivä pitää ottaa ihan urakaksi lukea kaikki väliin jääneet postailut! sieltähän sitä inspistä varmaan tuleekin mielin määrin :-) viime päivinä mä en oo myöskään tehny mitään ihmeitä paitsi töitä. on myös melko masentavaa, kun ei oikein ole mitään tulevia juttuja tässä lähiaikoina mitä oottaisi törkeesti! vapaapäivinäkään en ole päässyt ainakaan vielä tekemään mitään reissuja tai muuta kivaa kun mulla on vapaapäiviä millo sattuu ja niin on kavereillakin -ja harvoin ne osuu yksiin.. mutta kesähän on vasta onneksi alussa! =) viime kesänä mä hypin melkein joka toinen viikko helsingin suunnilla mutta tänä kesänä, yllätysyllätys, työt hankaloittavat iinalla vierailua :( mutta enköhän mä sinnekkin kerkeä!
 yksi isompi juttu mulla olis kyllä teille vielä kerrottavana! instagramissa mua seuraavat saattaakin jo vähän tietää mistä mä puhun ;-) nimittäin tilattiin riian kanssa tossa reilu viikko sitten lennot bangkokiin joulukuun aluksi ja tarkoituksena olis kierrellä kaakkois aasiaa muutama kuukausi!!! paluulennot meillä on sitten balilta :-) oon kyllä jo nyt superinnoissani, vaikka venailemista kyllä vielä riittää.. paljon pitää ennen reissua ottaa asioista selvää ja tehdä matkasuunnitelmia, mutta aikaahan tässä tosiaa vielä on mielin määrin =) jaiks!!! mutta ensi viikolla palaillaan tuoreitten kuvien kera! (ehkä myös hieman kesäisempien....)
 ps. kiitos ihanille kommenteille edellisessä postauksessa! :') <3 72674_10200237081543319_631742899_ne4064-horz189184067-horz080049

2 kommenttia:

  1. Oo mielenkiintoiselta reissulta kuulostaa! Itekin haluaisin joskus tehdä jonkun kunnon keikan tonne Intia-Singapore-Indonesia-akselille, yksi kaveri asuu Singaporessa ja serkulla on talo Balilla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no todella mielenkiinnolla odotankin kyseistä reissua! kuitenkin jotain niin erilaista luvassa varmasti mitä mun edelliset ulkomaanmatkat on sisältäny =D no sittehän sun on ehdottomasti lähettävä heti vaan ku on semmone tilaisuus :)!

      Poista