torstai 20. kesäkuuta 2013

outfits of tuesday

IMG_3827IMG_3653-horzIMG_3683IMG_3734IMG_3751-horzIMG_3859IMG_3808-horzIMG_3673-horz IMG_3812 tiistaina näin ihanaa iraa pitkästä aikaa :-) enää ku ei olla samassa duunipaikassakaa ni tulee liian harvoin treffattuu kyseistä likkaa.. onneksi nyt saatii kuitenki aikaseksi! tänää käytii nooran kans pyörähtämässä veturissa mulle metsästämässä mustia farkkushortseja, tuloksetta kuitenkin. en mä kyl sielä kaupoissa jaksanu hirveesti pyöriä ni syy voi olla siinäki =D eilenä, tai oikeestaan jo sitä edellisenä päivänä mä kyl löysin kivan kangastakin hennesistä vielä puoleen hintaan! esittelen sen sitte myöhemmin jonkun asun kanssa. mun kesä ei muuten näytäkkää niin masentavalta miltä aluksi luulin. silja pisti mulle viestiä tässä yks päivä ja pyysi lähtä sen kanssa ruissiin! no mullahan vapaa viikonloppu nii tottahan toki! en ookkaa sielä vielä aikasempina kesinä ollut. toivotaa vaa että aurinko suosii kyseistä viikonloppua ku vielä teltalla meinataa sielä punkata. ite en kyllä hirveesti fiilistele telttailua mut eiköhän sielä camping alueella sen verran hyvä fiilis että kestää sielä muutaman yön viettää haha ;-) onko teistä kukaa sielä ruudun toisella puolella suunnitellu menevänsä kyseisille festareille?? mutta tän enempää ei irtoo kyllä tekstiä tällä kertaa, aamulla pitäs yrittää raahautua jumppaan ni olis tässä pikkuhiljaa jo nukkumaanmeno aikaki :-)

8 kommenttia:

  1. Oot tosi kaunis :) noi sun kengät on aivan ihanat, mistä ne mahtaa olla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiitoksia tosi paljon!! :--) ne on heimosen kengästä!

      Poista
  2. kauan olit mäkkäris töissä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmmm jonkuu puolisen vuotta suunnillee mut viimiseen kuukautena en ollu oikeestaa enää yhtää töissä.. :D

      Poista
  3. oon niin kade sulle!! oot niin törkeen kaunis ja vielä niin kiva tyylikin! saanks kysyy et miten teet postaukse puhelimen kuvista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voi vitsi ihan turhaa oot hei!! mut kiitos ihan törkeesti :') öö no siis instagram kuvista tai sit vaa muokkaan ne sil instan muokkausjutulla ja sit yleensä laitan ne sellaseks neljän ruudukoks koneella ja laitan blogii iha normaalisti niiku muutki kuvat :)

      Poista
  4. Oo mäkin haluun Ruissiin, siellä on tänä vuonna vaikka ketä varsinkin perjantaina! Mutta oon sillon jo Englannissa, enkä viitsinyt sen takia sitten siirtää matkaa noin paljon myöhemmäksi. Onneksi oon nähnyt Hurtsin ainakin jo aikaisemmin, niin ei harmita ihan niin paljon. :-) Oon kerran ollut muutama vuosi sitten, kun The Crash lopetti ja jäi tosi hyvä fiilis kyllä silleen, että kaikki järjestelyt oli hoidettu tosi hyvin ja Ruissalohan on ihan upea ympäristö festareille, ainakin jos ilma on hyvä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voiha vitsi! mä ite kyllä pääsen ruissiin menemää vasta lauantaina kun perjantaina vielä töitä :( mut eiköhän toi sun engalannin reissu korvaa aika hyvin missatun ruissin, vielä kun oot sielä jo käynyt ;-) ai että mä kyllä ootan innolla ja toivon todellakin että ilmat suosii..

      Poista