torstai 27. kesäkuuta 2013

wannabe player

101144-horz167080-horz104190062 tossa olis muutamat tän päiväiset kuvat, jotka meri jälleen kerran nappas :-) musta niistä tuli jotenki tosi kivoja, ainaki osista. kiva tunnelma! oon jo pitkää halunnu jonkulaista pelipaitaa täydentämään mun vaatekaappia ja nyt löyty ginan aleista tommonen pelipaidan tyylinen. etelästä mä olisin halunnu sellasen lakersien ihan aidonnäkösen pelipaidan, mut empä saanu sit aikaseksi ostettua.. tollanen feikki saa nyt tähän hätään kelvata :-D ootteko te mitä mieltä kyseisistä paidoista? hot or not? noi lasit on myös uudet! ne on vansin ja carlingsista, joita olin monen monta kertaa jo testaillu ja viimein sain ostettua! kivaa vaihtelua mun pyöreitten lasien rinnalle :-) pitkästä aikaa sain myös mun pinkit vanssit jalkaan! mutta asiasta toiseen, muutama aamuvuoro pitäis vielä duunissa jaksaa ja sitte lauantaina pitkästä aikaa vähän juhlimaan, nimittäin riian ja noren kakskymppisiä! sitten ois muutamat vapaat ja maanantaina lähtää päiväristeilyllä käväsee siljan kanssa tallinnassa. :-) mutta ensi kertaa, heippa ja hyvät yöt!

8 kommenttia:

  1. vitsi oon katellu tota paitaa ginalla varmaan joka kerta ku oon käyny siellä, ja eilen se jäi oikeesti kummittelee ku kävin aleissa :-D näyttää kyllä niin hyvältä et varmaan pakko hakee oma kaappiin! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HÖH tää oli menny roskapostii tää kommentti ja nyt vasta huomasin ;( mutta joo tosiaa! toi on kyl aikas kiva ;-) viel ei oo hirveesti tullu vaa käytettyy....

      Poista
  2. hot ehdottomasti! itelläki hakusessa joku ton tapanen pelipaita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noni jee! eiku vaa metsästää semmosta ;-)

      Poista
  3. mä en aluks lämmenny noille yhtään, nyt kuitenki taidan olla vähä tykästymässä.. :) sopii sulle älyttömän hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii se mieli vaa muuttuu ;-) kiitos heidi!!

      Poista
  4. ootko superpesiksen mainoksessa? mikä tulee subilta:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha jooo kyllä taidan olla... :-D ite en oo kyl nähny kyseistä mainosta mut oon joo kuullu että mä vilahan siinä =D

      Poista