maanantai 29. heinäkuuta 2013

hey there!

047-tile096-tile019075-tile003-tile015091-tile029 HEIPPA! hui apua kuinka kauan mun viime postauksesta onkaan.. :-D pikkunen välikuolema tällä blogilla vissii ollu. mulla oli aikomus tulla ruissista tekemää postaus mutta ei sit ollu oikein kuvamatskua tai mitään ni en mä viittinykkään.. siitä sen verran vaan että mahtavia artisteja oli ja törkeen hyvät ilmat! ihan hauskaaki saatto jopa olla ;-D se telttailu ei vaa oo ihan mun juttu.. muuten mä oon vaa ollu nyt töissä mikä on kyl hyvä juttu ku miettii, kuinka paljon mä oonkaa tuhlaillu nyt viimisen kuukauden aikana.. miten sitä rahaa onkaa oikein saanu palamaa niin paljon, vaikka tarkotus on ollut säästää? huhuh.. viime viikon keskiviikkona kyllä tehtii maijun kanssa pikku yhden yön hotelli reissu helsinkiin jota ootettiin ihan hirveesti! ei menny kyllä ihan niin kun ajateltiin.. :-D aamusta lähettiin ajelemaan helsinkiin ja käytii lintisllä. sielä oli kyl hauskaa vaikka sää nyt ei ollukkaa ihan sen mukainen mitä piti. hotellille kun päästiin, heitettiin kamat huoneeseen ja käytiin nopeasti kaupassa jonka jälkee suihkun kautta laittautumaan. siinä vaiheessa maiju mietti että missähän sen puhelin mahto olla jota ei sitte löydetty millään =D ladattii mulle se find my iphone sovellus ja se näytti että puhelimen olisi pitänyt olla jossain meijän lähellä ja välillä se taas näytti et se oli ties missä.. kaikki paikat koluttii sataa kertaa läpi eikä kyllä löytynyt. saatiin kuitenkin ittemme lähtövalmiiksi ja maijuki paremmalla tuulelle, joten eikun kaivoa kohti! sielä sitte reivattii kovasti ja pidettiin tosi hauskaa kunnes... MINÄ huomaan että ei hitto, missäs mun puhelin?? yritettiin soittaa siihen mut se oli pois päältä, joten pieni aavistus iski että se oli pöllitty :| puhelinta en käyttäny baarissa oikeestaa ollenkaan, paitsi aina vessassa saatoin kurkata nopeesti.. joten en tiedä mille tielle se sitte on jäänyt. seuraavana aamuna käytii vielä kyselemmässä uudestaan s-marketista oliko näkynyt maijun puhelinta, jolloin meidät ohjattiin infolle ja sielä se olikin!! joten maijun osalta loppu hyvin, kaikki hyvin :-) mun ei auttanu muu kun käydä ostamassa uusi iphone ja toivoa rahaa vakuutukselta =D kotimatkalla vielä mun autoststa pakoputki hajos... siinä meijän epäonnen reissu lyhyesti kerrottuna =D mutta nyt alkaa olee jo kiire töihin.. nähdään pian!

4 kommenttia: