torstai 15. elokuuta 2013

cheap monday

Holaa! Vihdoin sain aikaseksi istahtaa tähän koneen äreen ja tulla moikkaamaan teitä muutaman viikon takaisten kuvien kanssa. Meinasin etten tule näitä edes laittamaan tänne mutta kai ne menee paremman puutteessa. :-D Bloggaaminen on viime päivinä (viikkoina??) jotenkin täysin unohtunut. Kuvia tulee otettua nykyään aivan liian harvoin ja siten blogikin jää aika unholaan... käynyt välillä mielessä tän poistaminenkin, mutta on tää loppupeleissä kuitenkin niin iso osa mua. Tiiän että tulis ikävä aika nopeaa. :-D Mutta tosiaan, pitäisi saada aikaseksi kuvailtua enemmän ja vähän vaihtelempia kuvia. Jos jaksaisi tota kameraa roudailla joskus mukanakin kun näkee kavereita sun muuta, niin voisi hieman auttaa asiaan..... Mulla on muutenkin vain muutama tietty kaveri, joiden kanssa käydään yleensä näitä blogikuvia nappailemassa, joten jos joku toinenkin sielä ruudun toisella puolella on kuvailukaveria vailla, niin lähden kyllä mielellään seuraksi! :-D Haha! Mutta lauantaina lähen nyt aamusta Helsinkiin päin Iinan ja Sonjan luo juhlimaa Sompen synttäreitä, niin eiköhän sieltä jonkunnäköistä kuvamatskua tule!! Ihan pakosti edes muutama hätänen räpsy, jos mä kerran kameran sinne asti rahaan.. Luvattu siis! Jos mä joku päivä oisin myös oikein ahkera, voisin tota banneriaki yrittää vähä päivttää niiku siitä kauan on ollu jo puhetta :-D Pitääpä ottaa se oikein tavotteeksi nyt... Heippa!! 039-horz075052-horz094017-horz020-horz084-horz

4 kommenttia:

  1. Mä en tykkää olla kameran edessä, mutta jos joskus tarvitset kuvaajaa niin otan mielelläni! Harvoin nimittäin saa ketään muita kun omia koiria malleiksi..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi mä lähtisin mielelläni sun kanssa joku päivä kuvailemaan!! hitsi olin ihan unohtanu vastata tähän :| mut ois superkiva!!

      Poista
  2. ihanat noi sun shortsit ja oot kaunis, niin ku aina! :) mul on toi sama ongelma, et en mä kenen tahansa kaa voi alkaa kuvailee ni sit ei oo blogiinkaan mitään matskuu :D muuta Jyväskylään, haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ihana mikaela!! :) nonii i sanos muuta!! voi voisin muuttaa vaikka tältä istumalta! :-D

      Poista