keskiviikko 28. elokuuta 2013

from phone

Heyy vain! Päätin tulla pikaisesti moikkaamaan teitä ennen Tukholma reissua. Lähtää siis huomenna Iinan kanssa aamusta lentäen ja tullaa maanantai iltana takaisin. Ihana päästä kunnolla tutustumaan kyseiseen kaupunkiin ja kiertelemään huolella shoppailupaikat läpi! Toivottavasti säät suosii. :-) Tänään mulla onkin viiminen työpäivä Tykkimäki Campingillä! Viime Lauantai-Sunnuntai välisenä yönä kävin ensimmäistä kertaa testailemassa blokkausta Mulliganssissa. Sielä mä varmaan sitten jatkan tän syksyn viikonloppu iltaisin aina kun mahdollista. Oli kyllä aika hektistä ja semi rankkaa duunia mutta olipa kiva herätä aamulla ilman darraa vaikka oli baarissa tultu oltua haha. :-D Martsu leikkas mun hiuksia muuten tossa Sunnuntaina! Lähti sieltä noin joku 15 senttiä. Tossa kuvassa missä mulla on mekko niin näkyy lyhyemmät hiukset, mutta ei musta siinä ainakaan hirveästi muutosta huomaa.. Vielä hieman lyhyemmäksi olisi ehkä uskaltanut leikata! Mutta muuten kuvina toimii muutamat puhelin räpäykset sekalaisista kuvista, mm muutamat asut sekä uudet Vanssit vilahtaa kuvissa! 210-tile211-tile044-tile

6 kommenttia:

  1. mistä noi sun vikassa kuvassa olevat sukat on? sulla on kyl nii cool ja samal rento tyyli, tykkäilen kovasti! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on carlingsista :-) voii että, kiitos tosi kovasti!! :)

      Poista
  2. Tykkään sun tyylistä paljon! Ite oon myös ollut joskus muutaman kerran blokkaamassa, ja on se kyllä loppupeleissä aika rankkaa hommaa.. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitoooos!! kiva kuulla :) haha jooo kyllä mustaki tuntuu että melko rankkaa se on, olin jo sen ensimmäisen vuoron jälkee aika dead :D

      Poista
  3. Jee meijän terdekuva ja järkyttävä RYYSIS!!!! T. Kalvin u know ;);)

    VastaaPoista