keskiviikko 25. syyskuuta 2013

colorful

IMG_3237IMG_3179IMG_3227-horzIMG_3190IMG_3412IMG_3380-horzIMG_3185IMG_3326-horzIMG_3242IMG_3340IMG_3387-horzIMG_3181IMG_3256-horzIMG_3197IMG_3395-horz Heippa!! Tänää näin Iraa ja mitäpä muutakaa me tehtii ku kuvailtii. ;-D Oli niin ihana syksysää kaikkine väreineen, lukuunottamatta niitä nopeita raekuuroja, mitä tuli varmaan 15 min välein. Oli kyllä ihan törkeen kylmä aina kun aurinko ei paistanut! Pitää vissii alkaa pikkuhiljaa kaivelemaa kaapeista lämpösemmät takit ja neuleet. Kuvista muuten saatoitte bongata jotain uutta..? ;-) Nimittäin kävin tänään myös kampaajalla vähän lyhentämässä ja värjäämässä tukkaa! Mitäpä tykkäätte? :-) Oon jo pitkään halunnu lyhyempää hiusta ja täksi päiväksi mä sainkin ajan. Samalla martsu laitto tyveen vähän tummempaa väriä ja pituuteen jonkun värin kirkastusaineen jonka takii hiukset näyttää harmailta. Muutamassa pesussa kuluu kuitenkin! Ite oon tosi tyytyväinen lopputulokseen. :-) Mulla on kuitenkin niin pitkään jo ollut pitkät hiukset niin vaihtelu virkistää. Toinen uusi juttu on sitten noi maiharit, jotka mä ostin Zatzasta. Nekin vähän vaihteluu mun kulahtaneille "ratsastusbootseille". Mutta eipä mulla muuta tällä kertaa, bye till next time <3

3 kommenttia:

  1. ihanat noi hiukset, vaik en kyl tajuu miten uskalsit lyhentää niin paljon! :) toi takki on kans tosi kiva!!

    VastaaPoista
  2. miten nää sun kuvat on näin huonolaatusen näkösiä:o

    VastaaPoista