torstai 19. syyskuuta 2013

fall is here

043012-horz014201009-horz116021107-horz002016192 Mulla on shoppailuhimo. Hirveesti tekis mieli ostella ja varsinki tilailla kaikkea.. Hieman lievitin mun himoa ostamalla noi lilat Dr Denimit, joiden väristä ei kyllä hirveän hyvin saa selkoa noista melko huonoista kuvista. Käytii eilen nopeesti Millan kanssa kuvailemassa mutta oli jo sen verran pimeää, ettei mitää meinannu tulla.. Eli pahoittelut joistakin huonolaatuisista kuvista :-( Toi huivikin on aika uusi, tai kotiutin sen viime viikolla H&M:stä. Mä laittelin kans vähä sekaa noit viime viikon kuvia, joita en oo täälä vielä julkassukkaa. Musta ois muuten hirveen kiva, jos te antaisitte mulle jotain bloggailuehotuksia! Onks teillä mitään erityistä mielessä mistä te haluisitte kuulla tai nähä kuvia? Ois kiva kuulla jotain mielipiteitä ja idiksiä! Mulla on nyt tässä aika kova työputki päällä, että pitää katella koska ehtisin taas tulla bloggailee! Pitäs uutta kuvamatskuakin saada. :-) Mutta toivottavasti pian!

4 kommenttia:

  1. mullakin on kauhee shoppailuinto päällä! onneks oon saanu vähä lievitettyy sitä täällä dubaissa ha :-) ja hei olis kiva kuulla esim sun lempiblogeista tai sit sellanen "wanties" postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noniii sielähä nyt pysty shoppailee vaikka ja mitä varmasti ;-) joo noita mä voisinki toteutella!!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. siinä mä oon kyllä ihan samaa mieltä ;-)

      Poista