maanantai 24. maaliskuuta 2014

Let's try this again...

Viiminen postaus syyskuulta.. huhuh puoli vuotta menny tässä iha hujauksessa! Viimeisimmän postauksen aikana mä tein hulluna duunia ja säästin rahaa, odotin tulevaa Kaakkois-Aasian reissua enemmän kun mitään. Ja nyt sitä ollaan Riian kanssa oltu jo melkein kolme viikkoa Suomessa, takana tähänastisen elämäni parhimmat kolme kuukautta!! Mulla on päässä niin paljon asioita ja ajatuksia, mitä mä haluaisin kertoa, mutta niiden esilletuominen tuntuu hirveän vaikealta.. Mistä mä alotan?? Tai miten? Haluatteko te ylipäätänsä kuulla mun reissusta? On kuitenkin niin paljon asioita tapahtunut, ettei vain tiedä mistä aloittaisi.. Mä itekkin oon vielä aika sekaisin, joten ei ihme jossei tää kirjoittaminen natsaa heti. :-D Syksyllä mulla meni vähä inspis tästä bloggailusta, kun en oikein muuta tehnyt kuin töitä. Sen takia en varmasti alkanutkaan päivittelemään blogia reissun päältä, vaikka ensiksi se olikin mielessä.. Mutta pahoittelut siitä, etten antanut itsestäni mitään kuulua ennen reissua ja pitänyt hiljaisuutta aina tähän päivään asti! Mutta jos nyt taas kokeilis, miltä tää tuntuu ja onko tää vielä se mun juttu. Ehkä mä tähän loppuun nyt laitan muutaman satunnaisen reissuräpsyn ja tuun pian uudestaan, toivottavasti hieman enemmän ajatukset kasassa! Pakko kyllä myöntää, että on mulla ollu tätä ikävä... <3 PS. Pakko mun on meidän reissusta vissiin ainakin muutama postaus rustata, eihän mun elämässä oo vielä ehtinyt muuta tapahtua.. ;-) joten haluaisitteko kuulla siitä melko yksityiskohtaisesti, vai pelkästään ns. highlights? Kysymyksiä, ideoita sekä toteutuksia otetaan enemmän kuin mielellään vastaan! :-)

10 kommenttia:

  1. Mä ainakin haluan kuulla kaiken mahdollisen! :D Samantyyppinen reissu olis joskus haaveissa tehdä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että :--) mä yritän jossain vaiheessa jotain rustailla! mä sanon että ei muutaku maailmalle!!!!

      Poista
  2. oiku pääsis takasin heti <3 =((

    VastaaPoista
  3. siis miten oon missannu tän postauksen kokonaan?? todellaki haluun kuulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi et osannu oottaaa että tuun takasin ;-) saat varmasti kuulla vielä! <3

      Poista
  4. Hei voi vitsi tajusin että näin sut tässä jonkin aikaa sitten tavastialla! Tulit kysymään että mistä mun laukku on ja jäin miettimään miten näytit niin tutulta, mutta en saanut päähäni mistä tiedän sut! Haha pakko oli tulla kommentoimaan, maailma on niin pieni :) Toivottavasti jatkat tänne kirjoittelua, sulla on niin kiva blogi! -S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahah voi apua!!! nyt on hataria muistikuvia mutta illastahan on jo aikaa hehe :-) mutta tosiaan, maailma on aivan törkeän pieni! ja kiitos tosi paljon ihanasta kommentista, tsemppaa sikana <3

      Poista