keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

556535624653609
 Apua. Tää kirjoittminen ei tuu kyllä nyt yhtään luonnostaan... but lets try.
 Kuten huomasitte, eihän tosta mun "alan taas bloggaamaan säännöllisesti" jutusta tullut yhtään mitään. Olin ihan törkeen kikseissä viime postauksen jälkeen ja huojuin inspiraatiota ja energiaa, kunnes aloin kelailemaan meidän reissua ja mistä ihmeestä aloittaisin ja kuinka iso urakka tästä tulisi. Turhauduin! Kolmessa kuukaudessa ehti tapahtua niiin paljon ja osan oli varmasti jo melkein unohtanut.. on niin hankalaa aloittaa tällein jälkeepäin kertoilemaan, olisi pitänyt kirjoitella reissun päältä jotain matkablogia. Mutta kyllä voitte olla varmoja, että tuutte kyseisestä reissusta vielä kuulemaan jos saan tän bloggailuinspiksen jälleen päälle! ;-) Voisin jossakin pikku osissa kertoilla matkan kulusta. Pitäisi vaan keksiä mistä aloittaa ja mistä asioista kertoa. Joten ideoita kehiin! :-) Anyway, bloggailun alotin nyt kevyesti muutamalla tän päivän räpsyllä. Laatu ei jostain kumman syystä ole mitään superhyvää mut antaa mennä! Mä aloin myös kelailemaan, et pitäiskö mun alottaa bloggailu aivan puhtaalta pöydältä ja aloittaa uusi blogi.. mutta nähtävästi oon liian laiska semmoiseen. :-D Toistaiseksi mä siis kirjoittelen vielä täällä. Tän ulkoasu ja banneri tarvis vaan niiin paljon fiksailua ja uudistamista! Mä vaan oon ihan surkee noiden asioiden kanssa.. Mutta postauksen pointtina oli, että im still here and still alive nigga ja mitä näitä nyt on. Yritän parhaani mukaan postailla mutta postauksien säännöllisyydestä en lupaa mitään.. :-D Mutta katsellaan mihin suuntaan tää lähtee!

2 kommenttia:

  1. kiva, et oot back! :) tiiän kyl ton fiiliksen, ku ei oo pitkään aikaan kirjottanu eikä tiiä enää mistä alottaa. sen takii vihaan kaikkien matkajuttujen kirjotteluu :D

    VastaaPoista